Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز داروی سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ونیم سالشه باوزن ۱۹ کیلو میخواستم ببینم دوز دارو هر ۱۲ ساعت چقدر میشه با تشکر
- غذای کمکی
سلام پسرم ۶ماهش تموم شد میخوام فرنی درست کنم نمیدونم آلرژی داره یا نه بی زحمت راهنمایی کنین
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- نان
سلام به کودکی که تازه هفت ماهش تموم شده میتونیم نان مخلوط با ماست که خوب له کردیم بدیم؟
- شیاف و تب دیازپام
سلام پسرم دو سال و نه ماهشه مریض شما با سابقه تشنج وزنش بیست و چهار کیلو هنگام تب شیاف سیصد و بیست و پنج بزارم مشکلی نیست تبش بالا باشه با صد و بیست و پنج دیر میاد پایین .شیاف دیازپام پنج هم میزارم .
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم یک سال داره چند روز هستش دندون در آورده خیلی بی قراره همش گریه میکنم اصلا پایین نمیمونه فقط بغل میکنم استامینوفن هم دادم ولی اروم نمیشه چه قطره ای میتونم بهش بدم ؟ تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی کلافه شدم
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- یبوست
سلام وقت بخیر پسرم۴سال ۲ماهش از۳ سالگی یبوست داره قبلآ اینجوری نبوده ولی دوبارجراحی بیضه داشته بعدپیدرولاکس هم بهش دادم تایه مدت خوبه دوباره به حالت قبل برمیگرده
- سينه پهلو
سلام آقاي دکتر گرامي و مهربان امسال تمامي آدم ها آنفلانزا شديد و يا سرماخوردگي گرفتن من هم گرفتم که با رعايت بهداشت مواظب کودک يک ساله ي شيرخوار خودم بودم اما خودم هم سينه پهلو شدم دارم آنتي بيوتيک مصرف ميکنم و دخترم هم سرما شديد خورده که خيلي زياد خلط گلو و ترشح بيني داره بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 200 ميدم طبق گفته ي دکتر داروهاش رو ميدم براش نگرانم آيا با دادن آنتي بيتوتيک خوب ميشه عفونتش؟؟؟ترشحات بينيش خيلي خشک تر شده بهتر شده و سرفه هاش هم کم تر شده خداروشکر تازه 2روزه ميدم آيا اگر تا يک هفته آموسي بدهم بهش خوب خوب ميشود؟؟؟
- ادرارسوختگی نوزاد
با سلام برای ادرار سوختگی دخترم کرم کالاندولا استفاده میکنم، اما تاثیر نمیکنه، و به نظر برسم در بدنش جوش قرمزی هم دیده میشود، لطفا بگید چیکار کنم و کرم مناسب رو برام ذکر کنین
- سلام وقت بخیر . من پسرم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه اشتباها یه دونه از قرص کلد استاپ رو بهش دادم ایا مشکلی برای پیش میاد؟
پسرم داره سرما میخوره و من به جای قرص خودش اشتباها قرس کلد استاپ رو یه دونه بهش دادم بعدش هر کاری کردیم بالا نیاورد ایا خطری براش داره . مرسی لطفا جواب بدید .
- آیا شربت سیتریزین باعث کم آبی در بدن کودک چهار ماهه میشود
- سلام خسته نباشی علت ریختن ناخون بچه ۶ساله چیست بعدازبیماری کرونا
- ممنونم ازشما
🌷سلام آقای دکتربامعرفت 🌷يلداتون🍉 مبارک باشه .انشاالله درکنار خانوادتون همیشه شادسالم باشيد.شما بامرام ترین دکترهستيد همین که جواب همه روتلفني ميدين یعنی سرشارازمرام....ازخداميخواهميشه پشت پناهتون باشه.🌷🌷🌷🌷
- ناف نوزاد
باسلام لطفاً جواب سوالم بدین من ۲۶/۳سزاریان کردم وحالادخترم ۶ماهشه وتودوماهی بالای نافش با میکنه چه گریه کنه نکنه خودش تکون بده نافش بادمیکنه ودکترسه بابردمش دوتادکترگفت عادیه ویک دکترگفت سنوبده ودادم امروزوتوسنونوشته یک دیفکت به دیامتر۱۳م م درناحیه ناف مشاهده شدکه بامانورروالسالوالوپ روده به داخل دیفکت هرینه میشود (هرنی نافی) مایع ازادشکم ولگن مشاهده نشد
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- افت ته گلو
سلام دکتر ته گلو پسرم دونه سفیدی مثل افت زده و دو روزه تب داره از دیشب تب با دارو بهتر کنتر شده

