Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- واکسن کرونا و مبتلابان به فاویسم
سلامضمن تشکر، آیا نوجوانان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم، منعی برای تزریق واکسن کرونا دارند؟
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- شربت آموکسی کالا ۴۵۷
دخترم تازه وارد ۴سال شده دو شبه تب میکنه سرفه هم میزنه .شربت آموکسی کالا ۴۵۷ چند سی سی بدم چند ساعتی .۱۳ کیلو داره
- امروز پسرم ۲۱ ماهشه از روی میر کارش پدرش افتاد با سر … دوساعت بعد طبق عادت روزانه باید با شیر خوردن ب خواب نیرفت اما خودش گیج شد و خابید …. نگرانم باید چیکار کنم
- کم خونی وزردی کف دست وپا
- شیر
سلام من سه روزه زایمان کردم از سینه ام شیر نمیاد یه بسته قرص شیر افزا هم خوردم اسری نکرده بچمم الان سه روزه شه اصلا دستشویی نکرده فقط یه ذره جیش کرده اصلا دستشویی بزرگ نکرده از دیشبه شیر خشک بهش میدم اما هنوز دستشویی نکردا چیکار کنم
- اسهال
سلام وخسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش اسهال داره ولی بدون تب چه شربتی مناسب سنش هست چه مقدار وچند بار در روز
- سلام اقای دکتر دخترم ۸ سالشه دست وکف پا وزانو خیلی زرد شده دلیلش نمیدونیم. دکتر هم نمیاد ممنون میشم راهنمای کنید چه داروی استفاده کنیم
کف دست وپا زرد شده. وبه هیچ عنوان دکتر نمیاد دلیل این زرد چه میتوان باشد ممنون
- سلام وقت بخیر من دخترم یکسال ودوماهشه شربت ستادین دی سی میتونم بهش بدم
- آبریزش بینی
سلام پسرم ۱۸ماهشه ابریزش بینی داره بیست روز هست دارو هم خورده خوب نشده چی بهش بدم
- پسر۸ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۸سالشه شبا موقع خواب بینیش واسه نفس کشیدن اذیتش میکنه مریض که میشه بدتر هم میشه الان یه هفته ای هست که هیچ علایمی به جز گرفتگی بینی نداره بینیش رو که میگیره ترشح زرد رنگ داره بهش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- وزن نوزاد
سلام. پسرم مریض شماست. بخاطر کرونا می ترسم بیارمش بیرون. به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره و مقداری رفلاکس هم داره و مقداری شیر هم میریزه. وزن تولدش ۳۷۶۰ و دو ماهگی وزنش ۶ کیلو بود. الان چهار ماهشه و ۶۸۰۰ وزنش شده. شیر مادر و فقط از یه سینه شیر میخوره. مدتی هم هست که شب برای شیر بیدار نمیشه. امروز برای واکسن رفتیم بهداشت گفتن وزنش کمه. میتونم شیر خشک کمکی بدم؟ روزی چند بار کمکی بدم؟ و اینکه شیر خشک باید آپتامیل پپتی جونیور باشه؟
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- درد گلو
سلام آقای دکتر ، دختر ۸ ساله من باوزن ۴۰ کیلو چند روز است گلودرد دارد و کمی قرمز شده است چه دارویی صلاح میدانید و چقدر؟
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- زینک
سلام اقای دکتر من زینک سولفات خریدم ولی به پسر ۴ ماهم ندادم یه دو ماهی گذشته . ایا تاریخ مصرف داره ؟ بهش بدم یا نه
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟

