Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
باسلام.نوزاد من زردی داشته رو ۱۱بوده بعد ۴۸ ساعت در دستگاه آزمایش دادیم نظر شما چه هستش Upto1day<8.8 Upto2day1.3_11.3 Upto3day0.7_12.7 4_6days0.1_12.6 <1month0.2_1.0 Adults0.1_1.2
- گلو درد
سلام وقت بخیر گلوم خیلی میاره و سوز میزنه چه شربتی میتونم بخوره که بچه ام شیر میخوره مشکلی نداشته باشه دخترم ۸ماهشه
- سرفه های خلطی و عطسه
پسرم ۸ماهشه سرفه های خلطی و عطسه داره تا الان دوبار دکتر بردم میگن آلرژی شربت کتوتیفن واسپری سالبتامول دادن ولی تاثیر چندانی رو سرفه هاشنزاشته میخواستم بدونم مجدد ببرم دکتر
- اسهال
باسلام دختر هفت ماهه ای دارم که دوروز است به دفعات زیاد و کم حجم مدفوع میکنه که خیلی نه شل هست و نه سفت .تب و استفراغ و بیحالی هم ندارهلطفا راهنمایی کنید.ممنون
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم
- شیر خشک
سلام اقای دکتر نوزاد سی روزه دارم که شیر خشک آپتامیل پپتی یک میخوره به خاطر حساسیت گاوی که داره ولی شدید نفخ میکنه. چیکار میتونم بکنم؟
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم
- مو اطراف نيپل نوزاد دختر ده ماهخ
با سلام اطراف نيپل نوزاد ده ماهه موهاي کرکي و ريز زيادي رشد کرده...کل بدنش مو زياد داره..از ماه شسم به بعد کم کم رشد کرد،،خيلي نگرانم،،چيکار کنم..لطفا جواب بديد
- بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه
- ادرار
پسر۴ماهه من وقتی ادرارمیکنه ی کم زور میزنه بعدشم ادرار تیکه تیکه می کنه ممنون
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- چهسلام چه شیرخشکی بدم برای نفخ شدید
نوزاد ۱ماه و ۲۵ روز دارم نفخ شکم شدید داره با موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه میخوام بهش شیر خشکی کمکی بدم کدوم شیر خشگ برای نفخش بهتره و چون کمکی میخوام بدم مقدارش رو هم بهم بگید
- خلط پشت حلق نوزاد
سلام ...دخترم ۲ ماه و ۲۰ روز داره الان حدود یک ماهه خلط پشت حلق داره که بعضی وقتا شدید میشه تب و سرفه هم نداره عطسه کم میزنه آبریزش بینی هم کم داره شبا نمیتونه شیر بخوره بینیش کیپ میشه رفلاکس داره یا سرما خورده؟ممنون
- کودک
سلام خدمت آقای دکتر پسرم در سن 36هفته اورژانسی بدلیل مسمومیت باردا ری دنیاامدو هشت روز بستری بودبخاطرریه نارس الان ده ماه وبیست روزه است میشینه وحالت چهادست وپامیمونه امادرنهایت سینه خیز میره واز پله بالا میره دست ازمبل میگیذه بلندمیسه وچندتا گام بر میداره اماخودش مستقل نمیتونه بمونه بچه باهوشیه توپ بازی میکنه دست میزنه میرقصه دد ببه میگه به اسمش واکنش میده واسم اعضای خانوادم میگم بهشون نگاه میکنه آیااینکه نمیتونه مستقل وایسه جای نگرانی داره
- عفونت چشم
سلام و ادب دخترم یکی از چشماش همون اولی ک از بیمارستان اومد سرماخورده قطره باکتماید گرفتیم چطوری بدیم
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه داخل واژنش قرمز شده یعنی سوزش ادرار گرفته پوست داخل واژن قرمز شده خیلی بی قراری میکرد تازه فهمیدم برای اینه چیکار کنم خوب بشه؟؟خواهش میکنم اگر راهی میدونید بگید
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- رفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید نوزادم از وقتی ب دنیا اومد همش زبونشو در میاورد و انگار ی چیزی همش تو دهنش داره مزه مزه میکنه و چند بارم جهشی بالا اورد البته الان ک ۴۶روزشه این کاراش کمتر شده بالا هم نمیاره ولی وقتی اروغ میزنه یا سکسکه میکنه بعضی وقتا حس میکنم شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره اگ زیر سرشم بالا نباشه سینش خس خس میکنه ایا نیاز هس درمان بشه؟

