Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم ۵ماهشه آلرژی پروتئین گاوی داره الان دوماهه که سرما خورده هرچی بهش دارو میدم بهترنمیشه زیادهم بالا میاره
- شیردهی
سلام مصرف قرص ترانگزامیک اسید برای مادر شیرده مجازه؟مفنامیک اسید چطور ؟ با تشکر از پاسخ شما
- واکسن ۴ماهکی
سلام من پسرم ۶ ماهشه وواکسن ۴ ماهگی هنوزنزدم اخه سینش خس خس میکنه دکتربر دم هنوزهم بهترنشده ضرری ک نداره کاملاخوب بشه بزنم
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- کولیک
سلام وخسته نباشیدببخشیداقای دکترپسرم دوماه وده روزشه کولیک داره میتونه شربت دیسکلومین بخوره اخه قطره پدی لاکت وکولیف میخوره ولی هیچ تاثیری نداره شباخیلی گریه میکنه
- ببخشید کسی که فاویسم داره میتونه واکسن کرونا بزنه؟
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- موی سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من میخوام برای تقویت و پوسته سر دخترم به موهای بچه ام که ۵ماهشه روغن زیتون بزنم میخواستم بپرسم روغن زیتون خوراکی مخصوص سرخ کردنی و سالاد که از سوپر مارکت ها تهیه میکنیم میشه زد به موهای نوزاد؟؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر واکسن انفولانزا رو ایا زمان خاثی داره برای تزریق مثلا صبح یا ظهر فرق نمیکنه ؟
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر شش ونیم ماه دارم که فقط تب دارد متخصص اطفال به ان شربت استا مینوفن داد گفت هر 6ساعت 4سی سی استفاده کنم وشیاف استامینوفن داد ایا همانطور که گفته استفاده کنم یا تنها قطره استامینوفن استفاده کنم
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- بیقراری نوزادتغییررنگ مدفوع
سلام من نوزاد ۵ ماه وهفت روز دارم که دائم بی قرار هستش و چند وقتی هست در مدفوع دانه های ریز سفید دیده میشه علتش چی میتونه باشه دخترم هم شیر مادر و هم شیر خشک میخوره
- سرفه شیرخوار سه ماهه
سلام وقت بخیر
من نوزاد سه ماهه ای دارم تازه ده روزه رفته تو چهارماه اول کمی سرفه میکرد بردمش دکتر فقط ستیریزین تنها بهش داد دادمش بلکه خوب نشد هیچ سینش خرخر میکنه ودماغش وخروسکی سرفه میکنه تورو خدا بگین چه دارویی بهش بدم خوب شه

