Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام خسته نباشید .پسرم ۳ سال و هشت ماهش هست .تب داره .دوز مصرف از شیاف دیفلومناک ۵۰ را میخواستم بدونم ؟هر چندساعت و چه میزان از شیاف را میتونم استفاده کنم؟ممنون
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- جایگزین رانیتیدین
باتوجه به توصیه عدم مصرف رانیتیدین،چه دارویی بعنوان جایگزین برای مواردمصرف گهگاه سوزش یادردمعده کودک پیشنهادمیکنید؟برای مصرف درکودکی که قبلا دراثرضربه به سریکبارتشنج کرده مضراست؟
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- دیستروفی
سلام خسته نباشید کودکی ۴ ساله ک دیر به راه افتاده از زمان ک راه افتاده تا الان خداروشکر پیشرف خوبی داشته ولی تنها مشکل در بلند شدن از حالت نشسته به حالت ایستاده یکم از زانو کمک میگیره و همچنین موقع دویدن نمیتونه بپره رو پنجه راه نمیره خوشبختانه و موقع بالا رفتن پله خوبه و از نرده کمک میگیره ولی ازنظر ذهنی ماشالله عالی و اینکه تو اقوام کسی این مشکل و نداره ازمایش انجام دادن انزیم عضلانی بالا بود ۱۲۶۰۰و انزیم های کبدی و همچنینldh بالا بوده گفتن مشکوکن به این بیماری یعنی دیستروفی حالا ما همش نگرانیم ممکن این بیماری نباشه لطفا مشاوره بدید استرسمون کم شه توکل برخدا ببخشید طولانی شد
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟
- در مورد امپول دگزامتازن
کودک دوسالونه ماه دارم که سرفه های خشک زیاد وخز خز سینه داره براش امپول دگزا تجویز کرده ایا خطر ناک است یا نه وعواقب زیان اور می تواند داشته باشه ممنون میشم پاسخ دهید
- د ندون
سلام دکتر دخترم۱۱ماهسه دندون درنیاورده ویتامین دی تزریق کردیم کلا خیلی بی قراره اینروزا نق میزنه غر میرنه اذیت میکنه چکار کنم چی بدم بهش درد لثه اش کم بشه رله حلی دارین اینقدر بی قراره،؟؟
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم
- تبنوزاد
سلام علتتبناگهانینوزاد۸ماههچیه؟؟
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست اول شیر نان یک میخورد الرژی شدید داشت دکتر به مدت یه هفته نان آل براش نوشت بعد گفت اپتامیل بهش بده قبلا اسهال داشت که نان ال داد از کجا باید بفهمیم این شیر اپتامیل بهش میسازه یا نه چون هنوز چندین بار تو روز دفع داره باید چن روز یه شیر رو بهش بدم ببینم بهش میسازه یا نه
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم ۱۴ ماهه هستش . چند روز پیش به خاطر سرفه خروسکی بردمش دکتر براش دگزا تجویز کردن ولی گفتن به جای تزریق نصف آمپول رو با آبمیوه بدم بخوره از اون روز متاسفانه دخترم اسهال گرفته روزی ۵ یا ۶ بار بصورت آبکی مدفوع میکنه حالا چکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید .
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟

