Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- مطب
سلام اقای دکتر چه ساعتی مطب تشریف دارین؟
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- سلام ، کودک ۱۰ساله قرس سفکسیم ۲۰۰ رو باید چگونه مصرف کنه
- قد کوتاه
سلام ببخشید دختر من ۴سالشه و وزنش ۱۲ ازمایش داده همه چی یالم فقط خیلی لاغر و ظریفه و استخوناش ظریفه چه شربت براش برای رشد استخوناش براش بگیرم شربت جوشان براش خوبه یا استکویر
- سلام آقای دکتر ایا میشه به نوزاد 10ماهه سویق کودک داد
- سوپ دادن
سلام خسته نباشین ممنون از جواب هاتون به سوالهای مکررمون .میتونیم تو سوپ بچه هفت و خورده ی قلم گوسفند استفاده کنیم بجا مرغ؟
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- رشد
باسلام و خسته نباشید دختر من یکسال و هشت روزش موقع تولد نارس دنیا اومد هفت ماهه الان وزن 14/5قد80و دور سر 47میباشد میخواستم ببینم نرمال گفتن باید ازمایش بده ممنونم.
- جوش زدن کل بدن نوزاد ۴ماه
باسلام دختر ۴ماه دارم یه روز درمیان بدنش جوش میزنه وجای جوش ها قرمز میشه لطفا علت جوش ها رو بگین
- پریدن پا
با سلام ایا نوزادان بعد از تشنج بی حال میشوند چند بار در روز این اتفاق میفتد ایا فقط پریدن پا ملاک تشنج میتونه باشه؟؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،پسرم ۵ماه و۱۲روزشه حدود۱ماهه شیرخشک سوپرامیل میخوره ،ازوقتی شروع کردم این شیررو تعداد دفع مدفوعش روزانه بیشترشده مدفوعش تیکه های خلطی داره و الان ۳روزه مدفوعش نخه های سیاه داخل مدفوعشه و خلطی هم هست،آزمایش انجام دادم آزمایشش سالمه،،این بخاطره چی هست؟؟
- ابله مرغان
بچه تب داره ،می توانم شیاف دیکلوفناک ۵۰ بزنم
- پاسخ بهتغذیه
با سلام خدمت پزشک گرامی بهترین عدای کمکی برای اولین روز به نوزاد ی که امروز وارد هفت ماهگی شده است چیست با تشکر
- چشم درد
سلام آقای دکتر نوزادم2ماهشه صبح که از خواب پا میشه چشمش کثیفه.چشم سمت چپشه
- نشستن نوزاد
سلام پسرم 24همین برج واکسن چهارماهگی داره بعد از واکسن کم کم به نشستن عادتش بدم؟
- تب_کودک
پسرم یک هفته تب کرد بعد اسهال استفراغ شد یک هفته بیمارستان بستری شد بعد از دو روز از بیمارستان دوباره عود کرد دکتر بردم بهم دارو داد تا یک هفته طول کشید اما الان احساس میکنم سرش گاهی اوقات داغ میشه علت چیه هنوز بهش شربت سفکسیم میدم
- سوپ
آقای دکتر بچه 8ماهه سوپ خوب نمیخوره اگه به سوپش یکم نمک بزنیم اشکال داره

