Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- زردی
با سلام پسر من الان یک ماه دارد و زردیش۱۲/۵است ایا مشکلی هست و چیکار کنم کـ کم شه
- تاثیر واکسن کرونا بر شیر مادر
یا سلام. ایا زدن واکسن کرونای مادر. برای شیر خوار مشکلی ایجاد می کند؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ده روزه به دنیا امده الان چند روزه اسهال داره امروز هم دوبار بالا اورد شیرشو چکار کنم؟
- فلش دوربین
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست تا حالا نا خواسته دو مرتبه بافلش ازش عکس گرفته شده ایا برای بینایش مشکلی پیش میاد من نمی دونستم که فلش برا چشم نوزاد ضرر داره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- قرمزی گونه نوزاد 7ماهه
چه پمادی میتونم براش استفاده کنم
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دکتر جان.دختر پنجاه و چهار روزه ای دارم که یبوست گرفته و هربار چهار روز پنج روز دفع ادرار ندارم و با وارد کردن گوش پاک کن روغن زیتونی شده به مقعدش کمکش میکنم تا دفع مدفوع داشته باشه اما تکرار این کار رو دوست ندارم .آیا این یبوست خطر سازه .یا اینکه برای دفع مدفوع صبوری کنم؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام آقای دکتر .پسرم ۵ ماهشه زیاد سرفه میکنه ..دماغشم به شدت کیپ شده ..چه شربتی برای سرفه بهش بدم
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- شیر حشکی
سلام نوزاد هشت ماه دارم کلا شیر خودم نخورد شیر خشکی هست از زمان تولد تا الان همش 60سی سی شیر خشک می خورد اون در روز چهار بار تا شب الان غذا دادم نزدیک بیست روزه کلا شیر خشک ترک کرده پستونک می مکد کلا شیر خشک نمی خوره موندم چیکار کنم وزنش 6کیلو هشت ماهش وزن تولد 3300بود
- خواب کودک
کودک من الان 8 ماهشه . خوابش خیلی سبکه با کوچکترین صدا از خواب بیدار میشه . این باعث اذیت شدن خودش و من شده . راهی برای درمان هست. ممنون
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- زردی نوزاد
با سلام و احترام نوزاد من دختر هستش و در روز سوم تولدش زردی اون روی ۱۲/۷ بود و به مدت سه روز زیر نور خوابید و قطره بیلی... همزمان مصرف میکرد و بعد زردی اون اومد روی ۸/۶ دوباره چند روز بعد اومد روی ۱۱ دوباره متخصص به اون قرص فنو... داد تا سه روز ، دوباره زردی اومد روی ۹ حالا در ۱۷ روزیگیش دوباره زردی روی ۱۰/۶ اومده. البته گروه خونی مادر oمنفی و نوزاد Aمثبت هستش و وزن نوزاد در تولددوکیلو و هفتصد بوده و الان سه کیلو و دویست و پنجاه هستش. خواستم ببینم الان زردی روی ۱۰/۶هستش و با شرایط بالا مشکلی نیست ونیاز به مصرف دارویی نیست.
- اب خوردن درحمام
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
- تعویض شیر خشک
سلام به پسرم ۸ماهه پپتی جونیور دادم الان نیست میخام شیر دیگه بدم بهش بهتره جایگزین چه شیری باشه

