Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خشک میکنه دوروزه پلارژین میدم بهش با نئوتادین ولی کمترنشده چ شربتی بدم ک زودتر خوب شه ۵سالشه ممنون
- پسرم فاویسم داره مدفوع اش به زور بیرون میاد چی بهش بدم
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
- پوستی
سلام خسته نباشید.نوزاد هفت ماهه ای دارم بعضی اوقات در روز پوست صورت و اطراف گردن حالت قرمزی یا کبودی وقتی ک ادم سردش میشه پوستش اونجوری میشه اون حالتی میشه تقریبا یه هفتس اینجوری البته پوستش ب صورت یکسره اونجوری نیس بیشتر زمانی مشخص میشه ک میخواد گریه کنه یازورمیده ازخودش صدا دربیاره.میخواستم بدونم ممکنه یا علایم الرژی باشه یا اینک طبیعی هستش؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماه ونیم هست شیر خشک اپتامیل یک میدادم زیاد نفخ میکرد شیرش رو اپتامیل دو کردم ایا ضرر داره زود عوضش کردم؟
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- شبر
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- ضربه به سرنوزادسه ماه و۱۰روزم
سلام وقتتون بخیر من روروز پیش درحالیکه دخترم و به پشت بغل گرفته بودم هنگام خم شدن ب زمین پیشانیش خورد به در بالکن و یه خط قرمز افتادبعد چنددیقه گریه شیرخورد خوابید اما بعد یک ساعت اینا بیدارشد مثل قبل بود هیچ علامتی نداشت نه بالا اورد نه خواب الود بود خیلی میترسم میشه راهنماییم کنین چکارکنم
- پا چنبری
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. مرتضی هستم دختری دارم 5 ماهه که از یک پای خود دچار مشکل پا چنبری هست و دکتر بردیم گفتن ورزش بدین تا یک سالگی بعد از اون گچ میشه. خواستم بپرسم چیکار کنیم که مشکل خوب باشه و هم برای راه رفتن راحت باشه بعدا. با تشکر از افغانستان با شما در ارتباط شدم.
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- آنفولاانزا
سلام پسرم ۹ سالشه تب و لرز و سرفه و حالت تهوع داره امروز براش سرم با امپی سیلین ۵۰۰ و امپول دمیترون در سرم تزریق کردیم روز سومه که مریضه خوشحال میشم نظر شما رو بدونم ممنونم.
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام نوزادم مبتلا به حساسیته به شیرگاو لبنیاتو حذف کردم .اسهال داره کاملا ابکی و یا بلغمی .دکتر پدی لاکت دادن وزنش یه ماهه ثابت مونده ۵۲۰۰ با وزن اولیه ۳۵۰۰ .سه ماهش دیروز تموم شده .شیر کمکی بهش بدم شیر خودمو میخورد .چه شیری برا وزن گیری و اسهالش خوبه

