Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- سرفه شدید شبانه
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من 6سالشه سرما خورد وسرفه میکرد تو خونه قرص آموکسی کلاو داشتم دو وعده بش دادم در روز اما نمیدونم از قرص شد یا چیزی دیگه از دیروز که قرص خورد دیشب تا الان پشت سر هم داره سرفه میکنه بدون فاصله باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- عدم تعادل در حرکت
سلام آقای دکتر گوش پسرم عفونت داشت و تب کرده بود و یکم تعادلش در راه رفتن کم شده بود آزیترومایسین تجویز فرمودید تبش خوب شد. تعادلش هم خیلی بهتر شد اما انگار کامل خوب نشده تعادلش. البته الان چند روزه آلرژی شده از دیروز بهش سیتریزین هم میدم. ممکنه بخاطر سیتریزین باشه؟ دوباره بیارمش؟
- استفاده از آمپول بتامتازون
باعرض سلام، پسر3ساله من به علت آلرژی که دارد در موقع سرماخوردگی سرفه های شدید میکنه که با اسپریهای استنشاقی مشکل حل نمیشه که دراین صورت مجبور به استفاده آمپول بتامتازون(یکچهارم) میکنیم که سرع خوب میشه خواستم بپرسم هربار این اتفاق افتاد استفاده از آمپول ضررنداره؟
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر رایان وزنش ۱۶ کیلو هست سنش ۴سال تب بالا داره میخواستم بدونم چند سی سی ایبوپروفن باید بهش بدم
- تیرویید
سلام ، پسر من ۶ روزشه و بعد از انجام آزمایش تیروئید و گرفتن نمونه خون از دستش، tsh شده ۱۳ باید چه کنم؟
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- دفع مکرر
با سلام و ارادت , کودک من 15 ماهه میباشد و 2 یا 3 روز دچار دفع مکرر مدفوع شده و این در حالیست که بصورت طبیعی و غیر اسهالی میباشد اما هر بار با مقدار زیاد میباشد , این اتفاق در روز حدودا 6 یا 7 بار اتفاق می افتد , علایمی نظیر تب و بی اشتهایی هم وجود ندارد , اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید , با تشکر فراوان
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
- تب
سلام پسرم۴ ساله است تبش با بوفن پایین نمیاد،ایا میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟چند ساعت فاصله با بروفن داشته باشه
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین

