Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اجابت مزاج مکرر
سلام و عرض خدمت شما پسر ۱۵ ماهم ده روزی هست اسهاله البته اسهال شدید نه دفعات زیاد با حجم کم و خلط دفع میکنه..دکتر بردیم که گفتن مشکلی نداره پودر سابولار داد و شیرخشکشو عوض کرد اما همچنان همینجوره کمتر شده ولی بهتر نه شما برای اینکه کمتر دفع داشته باشه چه نظری دارین
- قطره اهن
سلام دکتر من پسرم یه سالشه قطره اد واهن چندسی سی بدم بهش
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- آمپول دگزا
دخترم دوسال و دوماهشه. بردمش دکتر براش آمپول دگزا نوشت زدم براش اما اونجا خانومی ک تزریقات انجام میداد گفت آمپول ش خیلی عوارض داره. خیلی ناراحتم. اخه چرا وقتی انقدر عوارض داره واسه بچه تجویز میکنن؟؟!!!!! فهمش واسم خیلی سخته😔
- یبوست
سلام نوزاد چهار ماهه دختر دارم دو روز شکمش کار نکرد خاکشیر با کره بهش دادم تا کار کرد باز دو روزه کار نکرده نمیدونم چیکار کنم قبلا اینطوری نبوده در ضمن هم شیر مادر هم شیر خشک تغذیه میکنه شیر خشکش ببلاکه و خیلی وقته داره میخوره
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- بالا رفتن گلبولهای سفید خون
پسرم ۹ سالشه و لوزه ی سوم داره سونو گرافی دادیم غدد لنفاوی بزرگ شده ولی نمای ری اکتیو داره ازمایش خونش گلبولهای سفیدش ۱۱،۴۶ شده خیلی نگران خطرناکه
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید . برای از شیرخشک گرفتن بچه ۲۳ ماهه میشه بجای آب از شیر محلی استفاده کرد تا کم کم به طعم شیرمحلی عادت کنه؟؟؟
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- معده و گوارش
سلام دخترم دو روزه معدش درد میکنه همش احساس میکنم چیزی گیر کرده رو شکمش روز قبلش دستمال کاغذی خورد ،الان نزدیک دوساله ک ناخناشو میخوره بعضی وقتا ک موهاشم نمیبندم موهاشو میخوره ،چندباری ادامسم قورت داده همش احساس میکنم یه غده شده انگار دور نافشو ک ماساژ میدم خیلی سفته دخترم ۴ ساله
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
سلام آقای دکتر پسرم یک ماه و دو روزشه سرما خورده بود خوب شده فقط سه شب شده گریه میکنه خیلی خوابش میاد نمیتونه بخوابه گریه میکنه
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- سرما خوردگی دختر۱۸ماه
سلام خسته نباشید دختر من ۱۸ماهشه امروز سرما خورده آبریزش بینی و عطسه داره چه شربتی بهش بدم که آبریزش بینیش قطع بشه؟دیفن هیدرامین ضرر داره؟سرما خوردگی کودکان سه سی سی خورده

