Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- شیر بالا اوردن
سلام دکتر خسته نباشی منپسرم هفت ماحو یه روزش یه هفته پیش اسهال و استفراغ گرفت اول استفراغ کرد به اسهال شد خوب شده ولی شبا تو خواب شیر میاد تو گلوش بالا میاره البته ن هرشب بعضی شبا حالا نم دونم یا عارق نمیزنه چند وقته بهش غذا ندادم و خیلی هم پنیر میکنه بچه ها تو این سن غذا ک بخورن دیگه باید کمتر پنیر بکنن
- پماد
سلام دخترم ۳ سالو خورده ایش بعضی وقتا واژنش سوزش یا خارش میگیره نگام کردم مشکلی نداره میشه یپمادی بگین برای جفتش خوب باشه با طرز مصرفش ممنون
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه زیادمیکردو کناره های گلوش یکم برآمده بود دکتر عمومی براش سفیکسیم۱۰۰ نوشته مقدارش رو نمیدونم چقدر بدم ۵سالشه تقریباو۱۳کیلوست
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- نفخ شدید کودک دوساله
دخترم تا الان ک دوسالشه بیشتر مواقع شبا بد خوابه و رفلاکس هم داره
- قطره اهن
سلام دکتر من پسرم یه سالشه قطره اد واهن چندسی سی بدم بهش
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره
- تب
سلام و خسته نباشید دخترم 5سال و نیمشه.سرما خورده و سرفه میکنه.البته سرفه خشک نیست.تب داشت که دارو دادم و پاشویه کردم تبش قطع شد.دوباره از صبح دمای بدنش بالا میره و تب داره.من بهش شربت سرماخوردگی و ایبوپروفن میدم.چون استامینوفن رو نمیخوره و بالا میاره.خواستم راهنماییم کنین که آیا بهش آنتی بیوتیک بدم؟ چی بدم و چه مقدار؟ واقعا ممنون بابت کمکتون آقای دکتر.
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- واکسن انفولانزا
باسلام آیا واکسن آنفولانزا واجب بزنیم یا نیازی نیست دخترم چهار سال و نیمه حتما باید واکسن بزنه تاحالانزده دوزشو بیزحمت میگین ممنون میشم
- سلام اقای دکتر دخترر۱۶ ماهه دارم بی اشتهاس ورفلاکس داره ایا میتونم شربت زینگامان بهش بدم
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟

