Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم الان 2ماهش هست هم شیر خودم میدم هم شیر خشک مشکلی نداره کافی میکس بخورم
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- سلام پسرمن چهارماهشه اسهالاسهاله آیابهش شربت مترونیدازول بدم
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم۱۴ماهشه روزی یکبار دفع داره ولی به خودش فشار میاره وزنم نمیگیره چون خودش غذا میخوره اصلا قبول نمیکنه بهش غذا بدم چیکار کنم؟
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- تهوع، شکم درد، تب و خلط سینه
سلام
پسرم تهوع، شکم درد، تب و خلط سینه دارد. لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
- قطره
سلام اقای دکتر دختر من 2 سال و 5 ماهشه و از 2 سالگی چون وزنش زیر نمودار بود قطره ویتوکید را تا الات که 2 سال و 5 ماهشه ادامه دادم فقط اشتباه کردم و تو این 5 ماه به جای 1 سی سی 2 سی سی قطره بش دادم الان نگرانم که عوارض براش پیش اومده باشه چون روزانه 2 برابر بش ویتامین دادم مثل ویتامین a.
- لرزش پای نوزاد3ماه
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- مدفوع نکردن
سلام دخترم یه ماه پیش ک ۴ ماهه بود دوبار مدفوع کرد حالت اسهال بعد از اون ن وزن گرفت ن مدفوع کرد فقط با شیاف و قطره بی بی کر مدفوع میکرد ک الان با وجود قطره هم مدفوع نمیکنه وزنشم اصلا ی گرمم اضافه نشده اینم بگم ک شیر مادر میخوره
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر دیروز نوزادم اوردم پیش شما تشخیص رفلاکس دادین شیر خشک ببلاک ar.براش تجویز کردین.نوزاد این شیر خشک میخوره کمی سرفه میکنه آقای دکتر سرفه نوزاد ما از شیر خشکه.ممنون از شما
- رودل
سلام آقای دکتر پسر 20 ماهه دارم این چندروز بیرون هم نرفته اصلا دیشب برگ قیصی خیسانده خودد البته زیاد خورد از 4 صبح بیتابی میکنه و بالا هم آورد برگه ها رو . الان هم تب داره . احتمال داره بخاطر رودل باشه؟ چون شکمش هم خیلی میپیچه . چه دارویی بدم؟
- زردی
سلام وقت بخیر . ببخشید اقای دکتر فرزند من ۳۵ روزه هست و زردی او ۷/۷ است ایا نیاز به درمان دارد . چیکار کنیم که زردیش پایین بیاد. در ضمن از شیر مادر تغذیه می کند سپاسگزارم
- مقدار مصرف شربت پاراکید
سلام پسر من ۷ سالشه و ۳۸ کیلو هستش چقدر باید از شربت سوسپانسیون استامینوفن پاراکید بهش بدم؟
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- یک سال و نیم عفونت گوارشی اسهال شدید همراه تب
سن 1 سال و نیم تب همرا ه اسهال دوز مصرف شربت سیفیکسیم؟؟؟
- تكرار سوال
سلام اقاي دكتر، وقت شما بخير باشه. من درباره ي بند ناف نوزادم سوال كردم، تو سايت نوشته كه پاسخ داده شد. اما من پاسخی نمیبینم. میشه لطفا دوباره پاسخ دهید من سوالم را مجددا کپی میکنم اینجا سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. اقاي دكتر نوزاد من ده روز سن دارد. و بند نافش هنوز نيفتاده. ميشه بفرماييد تا كي زمان ميبره براي افتادن.
من براي اينكه زخم بند نافش خيس نخوره و زودتر خشك بشه بيفته، هنوز حمومش نكردم.
متشكرم از شما براي وقتي كه ميگذاريد - اهن
سلام دخترم دو سال و دو ماهه،در ازمایش خون اهنش 69 بوده که بنظر قدری پایینه،خواستم بپرسم چه مدت و چند قطره اهن نیاز داره؟

