Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میوه
با سلام اقای دکتر به طور دقیق از چند ماهگی میتوان به نوزاد خیار سبز داد وایا در مواقع سرما خوردگی میتوان به او خیار سبز داد یا نه با تشکر
- سلام خدا قوت ،دخترم شش ماهش هست گوشش عفونت کرده وآبریزش داره ،دکتر شربت سفلسیم بهش داده استفاده کند،یانه؟
- تب
دانه های ریز سرخ رنگی که بعد از تب به وجود میان نشانه چه مریضی ست
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- وزن نوزاد
سلام من یه دختر 3 ماهه دارم با وزن 4کیلو و800 گرم و وزن موقع تولدش هم 3کیلو و200 گرم بوده شیر خودم میخوره ولی احساس میکنم وزنش کمه چیکار باید بکنم
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- شیر خشک
ببخشید میشه کمی خیلی کم نبات تو اب حل کنیم و قاطی شیر خشک کنیم چون بهتر میخوره نوزاد ضمنا برای نوزاد دوماهه منظورم هست اب جوشیده سرد کمی شیرین بشه منظورم چون نمیخوره شیر خشک .
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- آزیترومایسین خوبه یا نه
سلام پسرم ۱۰ماه داره سه روز هست که اظهال داره چه داروی باید بدمش
- بابونه
سلام دکتر بابونه بر روی فاویسم تاثیر میذاره؟؟؟؟
- نتروپنی
سلام دکتر جواب ازمایش نوزاد ۵۶روزم نتروپنی۷.۵ وneu۰.۵۲ نتروپنی یعنی چی اصلا خطرناکه پسرم همش شیری ک میخوره رو بالامیاره ک کیموبلاک میخوره صبحا
- بی تابی نوزاد هنگام پشت خوابیدن و قوس کمر
نوزادم سه ماهشه موقع خوابیدن به پشت کمرشو قوس میده و جیغ میزنه به پهلو میخوابونمش اروم میشه همش یه هفتست اینجوری شده میشه بگید چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه ونیمشه همیشه ماه یکبار یا دوماهی یکبار سرما میخوره وگلوش چرک میشه بعداز استفاده از دارو خوب میشه ولی حس میکنم گلوش خلط داره یا اینکه مشکلی داره همش صدای قورت دادن آب دهانشو میشنوم وزیر گلوش نزدیک ب گوشش ی غده هست تازه امروز دیدمش دست میزنم درد نداره ممکنه بخاطر سرماخورگی یا عفونت گلو باشه و اینکه از روزی که بدنیا اومده تنظیم خواب مناسبی نداره الان بزرگتر شده بازهم خوب نمیخوابه شبی چندبار از خواب بیدار میشه لطفاً بفرمایید چکار میشه کرد اینجای ک ما زندگی میکنم متخصص اطفال درست و حسابی نیست لطفاً ی راهنمایی بفرماید
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- اقای دکتر الهی خیر ببینید
سلام آقای دکتر الهی خیر ببینید که به مردم کمک میکنید من بچه کوچیک ۱۰ ماهه دارم که اصلا نمیتونه چیزی بخوره اصلا نمیخوره حتی یه قطره چیزی بدمش سریع هق میزنه و میاره، بالا به جز شیر خشک هیچی نمیخوره که شیر هم نسبت به سنش خیلی کمتر میخوره و تا الان دوتا دندون بیشتر در نیاورده و فقط میتونه بخزد ولی چهار دست و پا نمیتونه واینکه مرتب مریض میشه الان بیشتر از سه ماهه که سرماخوردگی و یا تب یا اسهال خوب میشه باز ازنوع شروع میشه چیکار کنم علت اینکه نمیتونه چیزی بخوره ممکنه بد باشه یعنی گلوش مشکل داره یا نه واینکه بعداز هر تب باید انتی بیوتیک بخوره یا نه
- سلام نوزادبعد از شش ماهگی معمولا هرماه چقدر وزن میگیرد
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- شیر دادن به نوزاد
سلام بچه من نوزاد شیر من کمه ولی زن برادرم بچش یه سال و نیمشه مشکلی پیش نمیاد به نوزاد من شیر بده سیرش کنه
- سلام ۳تا بچه ی کوچیک دارم و مدام مریض میشن میخوام ببینم چه ویتامین یا دارویی مصرف کنیم که انقدر مریض نشن.
- قطره مولتی ویتلمین
سلام خسته نباشد ببخشید آقای دکتر کدوم یکی از این سه قطره بهتره قطره ول بیبی قطره ویواکیدز قطره یورو ویتال با تشکر

