Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالابردن آنزیم کبد
باسلام هشت ماه پیش برای دخترم آزمایش کلی انجام دادم ک یکی از آنزیم های کبدی بالابود و الان ک دخترم دوسال و نیم سن دارد همان آزمایش راتکرارکردم ک دوباره ۴۲بود.دخترم فوق العاده بی اشتهایی.ایا خطرناک است؟
- آسم
درود،پسر۱۹ ماهه دارم دو ماهه از شیر گرفتم از یک سالگی متوجه شدم مانند برادرش الرژی داره وهنگام سرما خوردگی اسپری میزنم ،الان یک ماه پیش سرماخورد وسرفه هاش قطع نمیشه وخیلی پسرم در عذابه لطفا راهنمایی بفرماییددر ضمن از زمانی که از شیر گرفتم به جز غذا شیر گاو هم زیاد میخوره،وزنشم ۱۲ کیلو میباشد ،باتشکر
- سرفه
سلا م خسته نباشید من پسرم سرفه خلط دار میکنه بردمش دکتر گفت چیزیش نیست ولی سرفه میکنه باید چیکار کنم یه راهنمایی به من بکنید
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر.پسرمن ۲۱کیلوعه و ۳ونیم سالشه گلوش چرک داره ازیترومایسین دادن اول هرروز۵سیسی خوب نشد.بعد الان هر۸ساعت ۷ونیم سیسی اموکسی کلاو۶۴۳میدم اولش گفتن ۱۰سیسی ک متخصص گفت زیاده.۱هفته اس داره این دارورو میخوره ولی باز گلوش دون دون های سفیدداره وچرکیه چ دارویی بدم بهش؟تقریباابان اینا بستری شدبخاطرسرفه و بیمارستان انتی بیوتیک قوی میگرفت ممکنه ک بدنش ب انتی بیوتیک های دوزپایین جواب نده و کار به بستری بکشه باز؟میشه ی داروی قوی معرفی کنید ممنون میشم
- وقت خواب کودک ۱۵ ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۵ ماهه شب ساعت چند باید بخوابه ؟ و اینکه برای کودکان دیر خواب و بد خواب قطره یا داروی بی خطری هست ؟ واقعا بدخوابی بچم زندگیمون و مختل کرده لطفا راهنمایی کنید
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- دندان دراوردن
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه ونیمشه یکی از دندوناش تازه نیش زده یکی دیگه هم داره درمیاد،برای بی قراری اش چی بهش بدم؟موفع خواب پستانک بدم؟
- گلو درد
سلام آقای دکتر. دیفن هیدرامین درمان قرمزی گلو کودک ۳ ساله هست؟
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- مدفوع خلط دار
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترمن ۳سالو ۶ ماهش هست الان ۲روز هست که مدفوعش حالت خلط دار شده البته زیاد نیست ولی قبلا اینجوری نبود وزن دخترم هم ۱۴ کیلو هست دلیلش چیه؟ دخترم کلا شکمش زیاد کار میکنه روزی ۴ تا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید ممنون
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- دوز مصرف شربت فارمنتین ۶۴۳
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های شدید داره با غلط زیاد دکتر گفت احتمالا سینوس هاش هم عفونت داره دخترم ۸ سالشه با وزن ۳۶ کیلو دکتر بهش شربت فارمنتین ۶۴۳ داده هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی با توحه به وزن دخترم به نظر شما ۵ سی سی کم نیست؟ من فکر می کنم ۱۰ سی سی با توجه به وزنش معقول تر هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم

