Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۸ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. به عنوان کمکی شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میدادم. الان اصلا موجود نیست. دیگه چه شیرخشکی میتونم بهش بدم؟
- فلش دوربین
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست تا حالا نا خواسته دو مرتبه بافلش ازش عکس گرفته شده ایا برای بینایش مشکلی پیش میاد من نمی دونستم که فلش برا چشم نوزاد ضرر داره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- تب
سلام پسر من سه روز تب داشت بردمش دکتر دارو داد و ب این دارو ها حساسیت پیدا کرد سفیکسیم ..رامنوفلور داده و صورت و بدنش دون دون پاچیده
- آروغ زدننوزاد
سلام اقای دکتر علت آروغ نزدن نوزاد چهل روزه چی هست؟ من آروغ بزنه یا نزنه بعد هر شیردهی یک ربع به پشتش ضربه میزنم ولی اکثر اوقات آروغ نمیزنه وهمیشه هم نفخ شدید داره . چیکار منم آروغ بزنه؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر خسته نباشید دخترم صداش گرفته 8,ماهشه فکر کنم سرماخورده بعد شربت افاکسیم از داروخونه گرفتم میدم بش هر 12, ساعت اشکال ندارد براش
- پلک زدن
سلام خسته نباشید نوزاد ۷ ماه و خورده ای من اخیرا هر از چند گاهی محکم پلک میزنه یکی دوباره پشت هم. از دیشب شروع شده ولی نمیدونیم چرا. علتش چیه؟ کی خوب میشه؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ۲روزه اسهال میره دکتر بردمش شهرستان بودم پدی لاکت میدم ولی خوب نشده اولش پشت سرهم بود ولی الان تا شیر میخوره اسهال میکنه ۲ماهه بهش ببلاک ای ار میدم بعنی خودتونگفتین.الان بابد چیکار کنم بعضی وقتا زیاده بعضی وقتا کمه اسهالش بعداینکه رنگشم زرده بعضی وقتا ابکی بعضی وقتا یکمی سفت
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- اشتها
سلام. دختر ۹ ماهه من با وزن ۸۸۰۰ مدت دو هفته است اعتصاب غذا کرده و جز شیر هیچ چیز نمیخورد.فقط و فقط شیر مادر میخورد. ۲۴ ساعت تب ۳۹ درجه داشت که با استا پایین آمد. و هیچ علامت دیگری جز تب نداشت. اولین دندان او نیز یک هفته اس نمایان شده. بدلیل رفلاکس آلرژیک از نوزادی رانیتیدین مصرف میکند. آیا غذا نخوردن او نگران کننده است؟
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
- ابسه لثه
سلام دختر من ۳ماهه هست لثه بالاش ابسه کرده و عفونتی شده به اندازه یک عدس هستش .ممنون میشم راهنمایم کنید
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- غذا به کودک
سلام کودکی دارم که سه ماه دارد به پروتئین حیوانی و شیرگاو حساسیت دارد و هر نوع شیرخشکی هم امتحان کردیم بهش نساخت آیا میتونم بهش لعاب برنج بدم شما چی پیشنهاد میکنید با تشکر
- استفراغ بعد از واکسن 4ماهگی
با سلام خدمت شما بزرگوار نوزادم را برای واکسن 4ماهگی بردم قبل ان طبق دستور پزشک قطره اسنامینوفن داده شد ، بعد از واکسناسیون و دادن سه نوبت 4ساعته قطره نوزاد دیگر تمایل به خوردن قطره ندارد و با خوردن کمی از ان استفراغ کرد. ایا این امر طبیعی است؟ قطره برای یک نوبت به تعویق بیافتد ایرادی نداره ؟
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- واکسن
سلام وقتتون بخیر..سوال من این فرزندم واکسن یکسالگی داره باید امروز میزدم اما به علت آلودگی هوا بهداشت تعطیل بود ..گفتم ببینم چند روز تاخیر مشکلی ندارد
- تف کردن نوزاد
سلام خسته نباشید.. پسرمن44روزشه. بهش شیرخشک دادم پریدتوگلوش. ازاون به بعدآب دهانش میره. دلیلش چی میتونه باشه؟
- مدفوع سبز چسبناک
سلام پسرم دوماهشه مدفوعش سبز چسبناکه علتش چیه قبلاشیرخشک ببلاک میخوردزردبودالان گیگوزمیخوره دوماهه اینجوری شده

