Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید
- یبوست و دادن آب
سلام.دخترم ۵ ماه و ۲۰ روزشه براش فرنی رقیق درست کردم امروز.اما دو هفته است یبوست هست ۴ روز یک بار اونم به سختی دفع میکنه .آقای دکتر یک هفته است بهش آب میدم.به نظرتون روزی چقد آب بدم ؟اخه یه جا اینترنت گفته دادن اب زیادی باعث مسمومیت میشه
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش تمومه میتونم بیسکوییت مادر بهش بدم
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- عفونت آنفولانزا
باسلام وخسته نباشید آقای دکترخیلی ممنون بابت پاسختون یک سوال دیگه ای هم دارم دخترم۷سالشه وخیلی سرفه میکنه وتب وبی حالی بردمش متخصص دوماه پیش ازش آزمایش گرفتن گفت که عفونت آنفولانزا داره وبه من داروی کو آموکسی کلاو دادوقتی بهش میدم خوب میشه وخوب شدبعد دوباره سرهمون حالت اولش برگشت سرفه وتب وبی حالی الان وقتی این داروروبهش میدم بالا میاره نمیدونم چرا ودیشب هم بردمش دکتر آمپول وسرم زدنش بازهم همین حالت نمیدونم چیکارکنم خیلی ناراحتم براش هی سرفه میکنه وبالا میاره اگه میشه ممنون میشم جوابم روبدیدیک راه حلی بهم بدید؟؟؟
- رشد تکاملی
آیا رشد تکاملی نوزاد دختر وپسر باهم تفاوت دارد؟منحنی رشدشان چطور؟
- سلام سربت ازیترومایسین برای عفونت مجاری ادرار نوزاد چهارماهه خوبه؟؟
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
پسرم 9ساله اش است ،دماسنج جیوه آیی در دهانش شکسته ،ایا برایش مشکلی پیش میاد ،باید چه کار انجام بدم با تشکر
- کودک جیغ جیغو
با سلام آقای دکتر. ممنون که وقتتان را برای پاسخگویی به سوالات در اختیار ما قرار میدهید. پسرم یک سال ونیمه است. مدام برای هر خواسته ای جیغ و داد میزند از موقع تولد تا حالا همیشه بد خواب بوده.همش میخواهد من کنارش باشم خیلی هم بیقرار است. ممنون میشم اگه کتاب خوبی برای تربیت و روانشناسی کودک میشناسید برایم معرفی کنید تا تهیه کنم ممنون از لطف شما
- زینک سولفات ب نوزاد 6 ماهه
سلام .نوزاد من وارد 6 ماه شده.بخاطر بیماری ی مدت شیر خشک کم خورد و ضعیف شده.میتونم بهش زینک سولفات بدم اشتها بیاد؟شیرخشک نان میخوره
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سالو ۸ ماهشه بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه نمیدونم از چیپس سرکه ای که خورد هستش یا سرما خوردگیه ی شربت ک جلو گیری کنه از سرفه چیه میشه بگین لطفا تا بخرم بدتر نشده
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- تب شدید و استفراق و اسهال سبز رنگ و خلط دار
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم

