Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام از بدو تولد تا به الان که پسرم ۳ماهشه شیرخشک ببلاک بهش دادم الان میخوام شیر خشک عوض کنم چه نوع شیر خشکی میشه جایگزین ببلاک کرد
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
با سلام و خسته نباشید دختر من تو هفته ۳۳به دنیا اومد باوزنشیر ۱۴۰۰ الان پنج ماهشه روند وزن گیری با قدش اصلا خوب نیس تازه الانم چند وقته دوس نداره شیر بخوره داروی امپرازول بهش میدم با شیر خشک Ar رفلاکش شدیدم داره چکار براش بکنیم
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- تب و سرفه پسر ۸ ماهه و ۸ کیلو
دوروزه تب داره و سرفه میکنه آبریزش بینی هم داره پلارژن و استامینوفن میدم
- چپ حوابیدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دوماهشه ازاول فقط یا به چپ خوابید یا راست خیلیا میگن گردنش کچ میشه سرش دراز میشه نگرانم میشه راهنمایی کنید ممنو ن
- وزن کودک
سلام پسرم دوماهشه وزنش 4.100قدش 56آیا نرماله؟
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
- سوراخ کردن گوش
سلام ببخشید چه زمانی مناسب گوش نوزادو سوراخ کنیم دخترم ۳ ماهو ۱ هفته شده میترسم دیر بشه بزرگتر بشه اذییت بشه
- سرماخوردگی
سلام پسرم دوماهشه صداش و سینه اش گرفته شده خیلی اذیته نپیدونم چی بهش بدم لطفا کمکم کنید
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- باقالی
با سلام. پسر من روز سوم بعد از دنیا امادن ازمایش غربالگری داد که مشکلی نبود. ایا امکان دارد بعدا هم دچار بیماری باقالی شود؟
- دونه زدن بدن بچه
سلام پسر من 14 اردیبهشت یک سال شد 5روزه رودست و پاش و شکمش دونه قرمز زده لای پاش چند ماهه خیلی قرمزه مقعدش خیلی قرمزه بعضی وقتا خونی میشه هر چی پماد میزنم خوب نمیشه هیچی نمیخوره دکتر گفته وزنش نسبت به سنش کمه 9 کیلو 100 هر چی میخوره پس میاره شکمش 4بار در روز کار میکنه چیکار کنم نگرانم
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم یک ماه و بیست و چهار روز دارد قبلا شیر خشک نان haمیدادیم دخترم روزی یک بار مدفوع میکرداون هم رنگ سبز رنگ بعدش ببلاک ای آر رو دادم بخاطر رفلاکسش بعد از 12ساعت ک از خوردن شیر خشک گذشت پنج بار مدفوع شل تر از قبل به رنگ زرد داشته دکتر تا شما بیاید مطب بگید من چیکار کنم بی بی کر بهش دادم بهتر نشد

