Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت
سلام ببخشید از موقعی که شیر خشک به نوزاد میدیم مدفوعش قرمز میشه مشکل کجاست
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- دندان و نشستن
سلام آقای دکتر. نوزاد هفت ماه و ده روزه دارم که هنوز نمیتونه مستقل بشینه و هنوز دندون هم درنیاورده. دیر شده؟
- تغيير شير خشك نوزاد
بإسلام. نوزادم رفلاكس و الرژي دارد.چه شيرخشكي مناسبه براش..چون شيرخشك اچ آ خورد إسهال شد.وشب خس خس سينه و ناله توخواب داشت.شيرخشك إي آر ميخوره ولي صورتش قرمز شده
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- امتناع از شیر خوردن
نوزادم پنج ماه وده روزی هست.وزن تولد ،دور سر،قدش به ترتیب ۲۷۷۵گرم،۳۳، ۵۱سانت بوده. الان وزنش ۷۵۶۰گرم،قدش۶۴،دور سرش۴۱هستش، بعد از واکسن چهارماهگی دیگه به راحتی شیر نخورد. یعنی در حد یک الا دو دقیقه زیر سینه میمونه. آرام و قرار نداره، در ۲۴ساعت شاید سه ساعت هم نخوابه اون هم روی پا. چند نوع شیر خشک هم امتحان کردم نخورده. غذای کمکی هم به زور میخوره در روز یک وعده. در ۲۴ساعت نهایت چهار بار ادرار داره ولی اجابت مزاجش خوبه. خیلی نگرانم. چند تا دکتر نوزاد هم بردم افاقی نکرده لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم. باتشکر از زحمات تان. یاعلی.
- بیدار نشدن شیرخوار دو ماهه برای شیر خوردن در شب
سلام آقای دکتر دخترم شب ها تقریبا از چهل روزگی به بعد بیدار نمیشه برای شیر خوردن خیلی نگرانم از ۱۲شب میخوابه تا۶صبح هر کاری بکنم شب بیدار نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم وزنش رو نمودار خوبه،دوماه و شش روزه است
- اطلاعات دارویی
با سلام ایا شربت گریمیچر و قطره دایمیتیکن را میشه به صورت همزمان استفاده کرد؟
- کلافگی نوزاد
سلام نوزاد من شب ها به هنگام شیر خوردن اواسط شیر خوردن حالت کلافگی دارد وتا آخر شب که میخواد بخوابه باکلافگی زیاد شیر میخوره. دلیل کلافگی اش چیست و من چکار باید بکنم
- وزن
سلام و وقت بخیر. پسرم یازده ماه رو تموم کرده. وزنش ۱۰ کیلو هست. وزنش خوبه؟
- سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه شکمش دور به دورکار میکنه 2هفته یک بار علتش چیه ممنون میشم جواب بدید
- شیرخشک
وقتتون بخیر ..دختر من یکماهو ۲۶ روزشه تاحالا بهش شیر خشک ندادم ..رفلاکس داره ..بنظرتون چ شیرخشکی بدم بهش ک راحت بگیره و برای رفلاکسش خوب باشه؟؟
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- تب
دانه های ریز سرخ رنگی که بعد از تب به وجود میان نشانه چه مریضی ست
- واکنش نوزاد
سلام من دخترم ۲ماه دارم بهش شیر خودم و جدیدن شیر خشک کمکی میدم /چند روز ه صبح که بیدار میشم شیر بدم وقتی سینه سمت راستم تو دهنش میزارم صداش کاملا کیپ میشه و ننیتونه گریه کنه و بعد تیکه تیکه گریه میکنه تا کم کم خوب میشه لطفآ بفرمایید علتش چی هست خیلی میترسم ممنون (ببخشید گفتین قطره بینی بریزم یعنی مشکل سرماخوردگی داره چون اصلن هیچ صدای نمیده انگار چیزی تو گلوش گیر میکنه)
- عوارض دارو
با عرض سلام خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم من چند وقتی است بدلیل دندان درد کپسول نوافن میخورم دختر سیزده ماهه ای دارم که چند وقتی است توی خواب وبیداری بیقرار است آیا این بیقراری تاثیر قرص است یا دلیل دیگری دارد ممنونم میشوم راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماه و هفت روزشه آبریزش بینی داره ویکی از چشماش چرک داره وازش آب میاد دیشب چندباره سرفه کرد چه دارویی استفاده کنم؟

