Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- نان دو
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. نوزادم چهارماهه هست و تحت نظر شما. دوبرابر وزنش شد. شیر خشک نان دو را شروع کردم. ولی نوزادم چهارروز هست که دچار یبوست شده و هنوز نتونسته دفع کنه و اذیت هست. آقای دکتر یعنی نان دو به پسرم نمیسازه؟ چیکار کنم؟ همه ی راهنمایی های توی سایت را انجام دادم. ماساژ دور ناف با روغن. اب هم بهش میدم. اما اثر نکرد. خواهش میکنم کمکم کنید . یک دنیا سپاس
- ایامیتوان شیرخشک راباشیرپاستوریزه قاطی کردوبه کودک۱ساله ونیم داد.
کودک
- خلط بی رنگ
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر...کودک دو ساله ام الان امدم بشورمش دیدم جلوش ی حالت خلط بی رنگ که خیلی بد بو بود عفونت ادراری نداره ولی زدم نت نوشته بود نشانه های دیابت هست خیلی نگرانم خیلی آیا صحت داره؟
- سلام پسرم سه ماه ونیمه دوهفته اسهال داره دکتر ازیترومایسینـن هفته پیش نوشت همراه ازمایش جواب ازمابش که گرفتم عفونت نداشت ـازیترومتبسین ندادمش ولی خوب نشد الان ازیترومایسین بدمش بخوره
- استفاده از داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس در دوران شیردهی
سلا اقای دکتر من سوزش ادرار شدید دارم به دکتر مراجعه کردم ولی فراموش کردم بگم که بچه ی کوچکدارم . بچه ی ۱۱ماهه دارم میخواستم بپرسم داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس میتونم استفاده کنم .
- شربت سفکسیم ۱۰۰
میشه شربت سفکسیم واسه بچم بدم ۲سال و ۹ماه هستش ۲بار بردم دکتر بهش چرک خشک کن ندادن الان بد سرفه میکنه سرفه های خلط دار
- سلام دختر ۲۰ ماهه دارم که ازیک سالگی دچار یبوست شدن ومجبور شدیم عکس رنگی بگیریم وچون شهرستان بودیم بعداز گرفتن عکس به ماپیشنهاد دادن برای بررسی بیشتر به یک دکتر فوق تخصص گوارش مراجعه کنیم وما بیمارستان اکبر مشهد رفتیم ودکتر بعد از دیدن عکس گفتن مشکلی نداردو پودر پیدرولاکس وشربت زینک وسانستول ویک شربت ام سی تی اویل برای یک ماه نوشتن وگفتند بعد از یک ماه مراجعه کنید شربت ام سی تی اویل هر۱۲ساعت ۵سیسی ودر مراجعه بعدی همین شربت رو گفتن دوبرابر بهش بدهید ولی ما خوب متوجه نشدیم یعنی روزی ۲۰ سیسی واقای دکتر از انجایی که ما در شهرستان زندگی می کنیم هیچ راهی ندارد که از ایشان بپرسیم خواهشمندم راهنمایی کنید چه مقدار برای دخترم خطردارد وچقدر بهش بدهم وداروی زینک پلاس روزانه ده سیسی نوشتن ولی ام سی تی اویل چون دارو روداشتم نسخه نکردن
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه
- دارو
با سلام دختری دارم که سه چهار روز دیگر هشت ماهش تموم مشه و چون کمی سرفه میکرد دکتر به او شربت سیتریزین داد وچون نوزاد من تا به حال از این شربت استفاده نکرده وبا توجه به اینکه من بروشور داخل شربت را مطالعه نمودم و به این نکته پی بردم که سیتریزین باعث تشدید حساسیت در نوزاد میشود لطفا من را راهنمایی کنید که ایا از این شربت استفاده کنم یا نه؟ با تشکر
- سرماخوردگی کودک دو سال و هشت ماهه
با سلام دو روزه دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره و خیلی بی حاله سرماخوردگی کودکان بهش میدم با سفکسیم کافیه براش؟ چه داروهایی تجویز میکنید
- اسهال نوزاد5 ماه
سلام خسته نباشید نوزاد 5 ماه دارم که این 5 ماه شیر مادر استفاده کرده که اسهال داره و متخصص یک شیر خشک ابتامیل پپتی جونیور داده بهش ولی اصلا نمیخوره فکر کنم بد مزه باشه میشه یک شیر خشک دیگه استفاده کنیم که اسهال نوزاد خوب کنه و مزه ش خوب باشه قطره پدی لاکت هم دادیم هر 12 ساعت 5 قطره
- خواب
سلامدخترم تقریبا 15ماهشه یه مدتیه تو خواب هی قلت میزنه ی وقتایی هم گریه میکنه اینم بگم ک 90%رو شکمش میخوابه،سابقه رفلاکسم داشتهدلیلش چی میتونه باشه
- شیر
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم فرنی رو با آب درست میکنم . میتونم با شیر کم چرب یا پرچرب هم درست کنم؟؟؟
- قورت دادن هسته هلو
سلام بچه م یکساله س هسته هلو قورت داده سه روزه دفع نشده آیا دفع میشه چیز خاصی باید بهش بدم کمکم کنید
- غذا
سلام اقای دکتر ،ایا میتونم به پسرم که ده ماه و پانزده روزش هست پسته رو میکس کنم با ماست بهش بدهم ؟؟ مرسی
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- بینایی سنجی
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. سن معاینه ی چشم پزشکی چه سنی میباشد؟ پسرم مشکلی در بینایی ندارد. من و همسرم هم هیچکدام مشکل بینایی نداریم و عینکی نیستیم. اما دوس داشتم بدونم نیازی به چکاپ برای پسرم هست یا خیر اگر هست از چه سنی؟ متشکرم از شما

