Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟
- ایاشربت ستادین برای فاویسم ضرردارد
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- توت فرنگی
باسلام وخسته نباشید خدمت شما،مصرف میوه توت فرنگی برای کودک 10ماهه مشکلی ایجاد میکند؟سلامت باشید
- خرمالو
سلام،کودک یکساله دارم که خرمالو دوست داره،یه جا مطلبی خواندم که خرمالو انسداد روده میاره،میدونم که بسیار مفید است و واسه سیستم ایمنی خوبه،نظر شما چی هست بدم بهش یا نه
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
سلام پسرم از شیر خشک آپتامیل یک تا 6 ماهگی و آپتامیل 2تا یک سالگی. از یک سال به بعداز چه شیر خشکی باید استفاده کنم.وزنش 9کیلو.500گرم هستش
- شیرخشک
سلام آقای دکتر بچه من سه ماهشه شیر ببلاک 1میخوره شکمش معمولا دوروز درمیون کارمیکنه الان چندروزه بی اشتها شیرش رو میخوره باید چند بار سرشیشه رو داخل دهانش بذارم تا بخوره شیرش رو عوض کنم اپتامیل بخرم؟
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- سرفه خلط دار
سلام و عرض خسته نباشید
سوال من مربوط به پسره چهار سالم هست ، حدود یکماهی هست علاءم سرما خوردگی داره ، تا به حال سه بار ویزیت شده ، بار اول ، اموکسی سیلین 250 تجویز شد و کامل مصرف کردد ، و سرفه های خلط دارش از بین نرفت ، دفعه دوم اموکسی کلاب دادن و گفتم ویروس سینوزیت هست که روزه سوم تب کرد 3روز و با استا قطع شد ،و الان 8 روزه خورده و هنوز سرفه هایه خلط دارش داره ، الان دوباره دارویه جدیدی باید بهش بدم ؟چیکلر کنم سرفه 6اش بند بیاد؟ ممنونم از راهنماییتون - افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر. دخترم ۸ سالشه و ۲۵ کیلو.چند وقتیه که سرماخورده و دکتر بردمش.دارو استفاده کرده بهترشده ولی بعضی از علائم اذیتش میکنه همش.مثلا بیشتر موقع خواب و صبح که بیدار میشه دماغش میگیره و نمیتونه درست نفس بکشه و گلوش دردمیکنه بیشتراوقات.یه وقتایی سرفه هم میکنه.ولی این آبریزش بینی و یا کیپ شدن بینی خیلی اذیتش میکنه و نمیتونه راحت بخوابه.انگار علائمش شبیه حساسیت شده و مونده براش.دکتر معاینش کرده بود گفتن که چرکی نداره گلوش ولی گلودرد داره هنوز.نئوتادین و پلارژین و شربت برم هگزین استفاده کرده. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین تا دخترم بتونه تنفس و خواب راحتی داشته باشه.سپاس
- حرارت بدن
سلام دخترم یک سالو نمیشه سه شب تب داشت و بعد از قطع تب بدنش حرارت ریخته دلیلش چی هست یبار دیگه هم اینطوری شد تو ۷ ماهگی بردم دکتر گفت ویروسه تا ۵ روز تو بدنشه بعد از اون حرارت میریزه بیرون نگران نشی برا همین دیگه نبردم دکتر آیا مشکی نبردم و چند روز طول میکشه پاک بشه هیچ علایمی هم نداره نه خارش و سوزش نه سرگیجه نه استفراغ نه تب
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون
- حالت تهوع واستفراغ
علت تهوع واستفراغ ودرد پشت سر قبل از صبحانه چیست تشکر از راهنمایی جنا بعالی
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور

