Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن بچهیک ساله
باسلام دخترم ۱ سال و تقریبا ۳ ماهه شه وزن تولد ۳.۴۵۰و الان ۸.۳۰۰.غذا خوردنش زیاد نیست اما کم هم نیست میخواستم بدونم میتونم شربت زینک بهش بدم اگر بله چه نام و چه مقدار با تشکر از شما
- قطره آهن
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - شیرخشک
سلام .من بچم ۴ماهو۲۰روزشه ازدوماهگی شیرخشک اپتامیل میدادم اماالان یه ماهی هست اب ازدهنش میادبینیشم گیپ میشه بهم گفتن اپتامیل پپتی بدم امانمیخوره پپتی رو وزن گیریشم متوسط هسته چ شیرخشک دیگه ای میتونم بدم ک وزن گیریش خوب باشه واب اومدن ازهنش قطع بشه
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟
- اسهال نوزاد ۴ ماهه
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم که چند روزی هست ک اسهال داره داروهای مترونیدازول سها ۱۲۰ و زینک سولفات ۱۲۰ بهش دادم ولی بهتر نشده و همچنان اسهال داره و به خاطر اسهال پاش دونه های ریز و قرمز زده پودر بچه و پماد کالاندولا استفاده کردم فایده نداشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- زردی
علت کبودی لب ها و دست پا نوزاد چیه؟
- عوارض کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتر پسر من 8ماهشه دکتر بهش کوآموکسی کلاو 643هردوازده ساعت 5سی سی داده از دیروز بهش دادم ولی از غروب بی خاله حالت تهوع واستفراغ داره وکمی هم اسهال کلا اشتها هم ندارن چیکارش کنم
- رفلاکس داره
سلام بچه من سرماخورده ۴ ماهشه دکتر امپول اموکسی سلین وشربت ازیترومایسین داده میخوام بدونم دوتا دارو چرک برای بچه ضرر نداشته باشه؟ وشربت دومتیدون وپودر هم برای رفلاکس دادن میدم
- گوش درد
سلام آقای دکتر سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشیددکتر من دخترم پنج ماه و نیم هست الان یه مدتی میشه همش دستاش تو دهنشه بعد هی پاهاشو میماله به هم گریه میکنه بعد رنگ مدفوعش سبز و زرد شده بعد دست میزنم به گوشاش گریه میکنه مشکل چیه باید ببرم دکتر؟
- شیرخشک ببلاک
سلام برای دخترم شیر خشک ببلاک گرفتم لاکتوز داشت اسهال میشد و دوباره ببلایک ال اف گرفتم خوب شد ولی صورت بدنش دونه ریز زده شیر خشک ابتامین گرفتم چون طعم خوبی نداره نمیخوره چی شیر خشکی بگیرم
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- آب
با سلام و احترام خدمت شما جناب دکتر من دختر ۶ماهه دارم میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از تغذیه کمکی بهش آب جوشیده سرد بدم؟؟مدت زمانش با تغذیه چقدر فاصله باشد؟؟
- گوش نوزاد
سلام وقت بخیر یه سوال در مورد حمام کردن نوزاد داشتم اینکه بعداز حمام کردن گوش نوزاد میکده میشه تا آبش خارج بشه آیا ممکنه به شنوایی نوزاد آسیب وارد بشه من دو ماهه اینکار رو میکنم بعداز حمام نگران شدم نکند به گوش فرزندم آسیب رسانده باشم
- عفونت گوش
سلام دیروز پسرم که ۷ مهش هستن بردم متخصص گوش براشون تا دو هفته شربت آفا کلاو ۳۱۲ نوشن هر ۸ ساعت از دیروز میدم بالا میاره توصیه شما چیه لطفا راهنماییم کنید باتشکر
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترپسرم 4ماهشه خیلی سرفه خشک میکنه ازیترودردکترش نوشت بهش دادم فرقی نکرده دکترشم نیست که پیشش ببرمش ممنون. میشم اگه راهنماییم کنید

