Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس
با سلام آقای دکتر دختر سیزده روزه ای دارم موقع خواب خس خس میکند ِآیا سرماخورده چکار کنم
- یبوست نوزاد 2ماه
پسرم دوماهش هست هفته ای یک بار دفع داره اونم با تنقیه کردنش باید چیکار کنم شیر خشککمکی هم بهش میدم
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- پای نوزاد
اگر یک پای نوزاد از پای دیگر بزرگتر باشد ایا در مان دارد وپزشک ارتوپد باید برد یا مغز واعصاب
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر نوزادم ۴ ماه و ۶ روز هستش یه صدایی از گلوش میومد مثل جیز.بعد بردم دکتر گفتن رفلاکسه سونوگرافی دادم گفتن رفلاکس خفیف داره.براش ساشه امپرازول روزی یک بسته پودر و گفتن قاطی دو سه قاشق آب کنم بهش بدم آیا درسته قاطی آب؟؟با شربت آنتی رفلاکس باریج حالا مرددم میگم بدم بخوره؟؟
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- قطره اهن
سلام پسرم سه روزه واکسن شش ماهگیشوزدم قطره اهن نمیخوره میشه یه قطره اهن خوشمزه ودستورمصرفشومعرفی کنید
- قطره آهن
با سلام خدمت دکتر گرامی نوزاد من دو روز است که وارد هفت ماهگی شده است به هیچ وجه نمیتواند قطره ی مولتی ویتامین واهن را بخورد به محض استفاده از این قطره استفراغ میکند تا چند دقیقه بعد از استفراغ نیز هنوز حالت تهوع دارد لطفا مرا را راهنمایی کنید؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- دستگاه بخور برای کودک
سلام و وقت بخیر, برای نوزاد و کودک آیا دستگاه بخور توصیه می شود یا خیر؟ چه نوعی ؟ سرد یا گرم . تشکر و ارادت
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - پاراکید و پروبیوتیک
سلام دکتر پسرم ۲ماهشه از قطره پروبیوتیک بهش میدم هر شب ساعت هفت ۴ تا ۵ قطره مشکلی نداره؟ و اینکه استامينوفن پاراکید هم برای سرماخوردگی و تب بهش میدم استفاده این دو دارو باهم عوارضی نداره؟ ۳ روزه شبا جیغ میزنه گریه میکنه باید چیکا کنم؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- قطره آد
با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- مدفوع سبز ابکی نوزاد۶ماه
سلام اقای دکتروقت بخیرخداقوت،نزدیک ب دوماهه دخترم که۶ماهشه مدفوعش سبزه یعنی تواین دوماه یاسبز ابکی بوده یامخاطی وروزبه روزهم پررنگ ترمیشه تقریبایک ماه قبل ازمایش مدفوع انجام شدمعلوم شدعفونت داره بعدش ازیترووپدی لاکت دادم دوباره برطرف نشدوهمچنان مدفوعش رنگ سبزه بازیک هفته قبل ازمایش مدفوع ازش گرفتیم معلوم شدمشکلی نداره،ولی کماکان مدفوعش سبزپررنگوابکیه دیگه مخاطم نیس،بلافاصله بعدازاین ک شیرمیخوره دفع میکنه روزی ۹یا۱۰بار،ممنون میشم راهنماییم کنیدچون واقعانگرانشم،لازمه دوباره ازش ازمایش بگیرم چون دفعه قبل ازشب قبل ک ازمایش گرفتیم روزبعدش ک بردیم شایدفاصله افتاده عفونتش معلوم نشده؟
- یبوست نوزاد
با سلام . پسر من ۵۰ روزشه شیر خودمو میخورد ولی سیر نمیشد بهش شیرخشک نان دادم اوایل خوب بود تا عوضش کردم گیگوز از اون موقع با اینکه مجدد نان بهش دادم موقع دفع شکم درد زیاد داره و گریه میکنه خیلی هم نفخ داره . الان با سیاف فقط شکمش کار میکنه . چکارش کنم

