Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- تب بیحالی
سلام خسته نباشید دخترم از دیروز تب داره شب تا صبح دو شیاف گذاشتم ولی هنوز تب ش پایین نیومده میشه بفرمایید چکار کنم؟؟
- شربت پدیاتریک گریپ
سلام وقت بخیر پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه هم داره من همیشه پلارژین میدم به بچه وقتی سرمامیخورهومیخوام بدونم شربت پدیاتریک گریپ چطوره خوبه بدم یانه ؟ (شربت سرماخوردگی کودکان)
- سرماخوردگی کودکان
- نارس بودن نوزاد
نوزادمن در 35هفته و شش روز بدنیا امد وزنش2250،قد 48،دورسر33بودالان یازده ماهشه8500هست کم وزن نیست؟نارس بودن برروی هوشش اثر نمیذاره؟در آینده از هم سن وسالاش عقب نمیفته ومیتونه با آنها به مدرسه بره در یادگیری مشکل پیدا نمیکنه چون در حال حاضر قادر به حرف زدن نیست
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- سلام خانوم دکتر پسر من امروز ۳ روز سرما خورده میتونم بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم آبریزش داره
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- عفونت ادراری
سلام جناب دکتر میخواستم ببینم عفونت ادراری در نوزاد دختر باید بستری بشه یا با دارو میشه خوب بشه آزمایشش اینجوری بوده Nitrite positive WBC 10-12 Bacteria many ممنون
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- قلب
سلامپسرمدوسالوهشتماهشه کهدریچهقلبششلهدکترگفنیازبهداروندارهمیخاستمبدونماینمشکلقلبیدرکودکاندرمانمیشهیابرایهمیشهاینمشکلودارن.
- سرما
سلام آقای دکتر بچم مریض شماست حالت تهوع داره و بالا آورد سه بار الان کمی نان سوحاری و ابجوش دادم خورد و کمی تب و شرفه و ابریزش . سیموسپان و استامینوفن بدم یا بیارمش مطب ؟ و اینکه اگر معده درد داشت چی بدم؟ اگر حالش بد شد چون مطب نییتسن فردا کجا ببرمش؟
- شیرخشک اچ آ
سلام آیا کالری شیر اچ آ نسبت به شیرخشک های دیگر کمتر است؟وزن کودکم کم است .
- سلام وقت بخیر دختر بچم۳ روز تب میکنه بیحال ۲سالو نیمشه آزمایش خون دادیم گلبولای سفیدش پایین به شدت ولی آزمایش کروناش پاییین
میخواسم ببینم عفونت خونیه باید بستری شه؟
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - سلام برای کودک ۱۰ساله شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای انژین گلو چقدر بدم بچه سی پی هست قرص نمیتونه بخوره
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده

