Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره ویه کرمهای سفید رنگ ریز از مقعده اش میزنه بیرون وخیلی دل پیچه داره دکتر واسش دی سکلومین تجویز کرد سونو هم گرفت میگه لنف نودزیادی تو ناحیه پاراآئورت مشاهده شده میگه بخاطر سرماخوردگی اینطوری غده لنف ورم میکنه آیا تشخیصشون درسته آخه بچم خیلی درد داره فقط گریه میکنه خودش هم هیدرو سفالی هم هست؟لطفا جواب بدین
- دفع زیاد مدفوع
سلام،پسرم ۱۸ ماهشه،،کمی تب داشت بردمش دکتر گفت گلوش قرمزه،سفسکیم بهش داد ،الان خیلی مدفوعش زیاد شده،اسهال نیست،ولی تعداد دفع مدفوعش خیلی بالا رفته،چیکار کنم
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- در مورد گلاب
سلام وقت بخیر بچه من ۱۲ماهشه هنوز یکسالِش تموم نشده.میشه بهش گلاب داد؟
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- کم اشتهایی
- سلام کودک یکو نیم ساله دارم مقدار شربت آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر میباشد و هر چند ساعت
- واکسن دو ماهگی
سلام ۱۳ روزه از واکسن دو ماهگی دخترم می گذره که امروز متوجه شدم قرمز شده و حالت جوش چرکی شده که سرباز شده بود و با یکم فشار تخلیه شد الان جاش قرمز و سفت شده نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- آب دهن
سلام دکتر پسرم یک ماه زوددنیااومد ونارس بود اما مشکلی نداشت الان 22ماهشه بچه فعال باهوشی است در حدسی کلمه میگه جمله کوتاه هم گاهی ادا میکنه خوردوخوراکش خوبه واصلا توگلوش گیرنمیکنهخودش غذا واب میخوره ولی آب دهنش میاد میریزه بیرون رولباسش بیشتر ساعات دکتر برایش امپرازول تجویز کرده شروع نکردم فعلا آیا این بچه مشکلی داره که آب دهنش قورت نمیده البته بیشتر مواقع آب بینی چرکی داره
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- سفکسیم ۱۰۰ میزان مصرف در اسهال خونی کودک ۷ ساله ۲۲ کیلویی
- سرماخوردگی
سلام اقادکتر، پسرم ۳سالشه یک شب تب کرد تبشو کنترل کردم، الان سینش چرکی شده سرفه میکنه خلط زیاد داره اموکسی کلاو ۳۱۲گرفتم ۱۲ساعته بهش بدم خوبه؟ نیاز ب شربت سرفه هست؟ بخاطر خلط زیاد سرفه داره سینش خیلی خرابه
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- سرماخوردگی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳ سالشه سرماخورده امروز روز سومه خیلی بهتره شربت سرماخوردگی و نئوتادین بهش دادم اول اینکه ممکنه که کرونا داشته باشه؟ و دوم چون بهتره دارو هارو تا چند روز ادامه بدم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید..
- مقدار سفکسیم
سلام خسته نباشید پسر من مبتلا به امیکرون شده ۹ ساله تقریبا ۴۵کیلودکتر سفکسیم ۱۰۰ داده هر ۱۲ ساعت اما نگفتن چقدر باید بدم لطفا راهنمایی کنید

