Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- تب
سلام وقتتون بخیرکودک ۶ماهه ام سه روزه خوردن فرنی رو شروع کرده از دیروز شکم روی زرد رنگ داره امروز تب کرده و بی حال شده و الان شکم رویش سبز رنگ شدهشهرستانم و الان دسترسی به دکتر ندارم .ممنون میکنم کمکم کنید
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم چهارماهشه تو خواب یهو با تنگی نفس و انگار تو گلوش چیزی پاشد میگن رفلاکس پنهان ولی دقیقا شبی اینجوری شد ک من قطره پدید بست اد دادم ظهر بهش ممکنه از اون باشه ؟؟؟واسه رفلاکس پنهان جی بدم ؟
- قاطی کردن شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام ده ماهشه وزنش هفت و نیم کیلوس.وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده .به نظرتون کمبود وزن نداره؟؟سوال دیگه اینکه میتونم شیر خشک ببلاک ۲ رو با ببلاک آر قاطی کنم بهش بدم؟الان ببلاک آر میخوره میگم شاید وزن بگیره
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- ادرار نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد پسر ۴ ماهه دارم. دو روزه که حجم ادرارش مقداری کم شده و بعضی وقتا یکم رنگ گلبهی رو پوشکش میمونه. مشکل چیه؟ قبلا فقط یبار اینطوری شد بیشتر شیر دادم خوب شد.
- سر دخترم
سلام وسط موهای دخترم یک تیکه های زرد رنگ دراومده بالا اومده س و پوسته نیست ک خشک بشه کم کم تعدادشم داره زیاد میشه بردم دکتر اطفال گفت قارچه دومدل قطره کلوتریمازول و آفی بتازون داده از وقتی میزنم هیچ تغییری نکرده و موهاش میریزه چیکار کنم
- اوتیسم
سلام
نوزادم 6 ماهو 18 روزشه
تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده و دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده انگار اسمشو نمیشناسه، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه و حواسش نباشه زیاد عکس العمل نشون نمیده مگر اینکه صدای غیر عادی بشنوه
ولی در کل عکس العملش نسبت به صداها خیلی خوبه و اینو میدونم که از نظر شنوایی هم هیچ مشکلی نداره.
یعنی اینا نشونه اینه که این نوزاد به اوتیسم مبتلاست! درحالیکه نشونه دیگه نداره، صرفا اسمشو نمیشناسه - سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- عفونت چشم
چشم سمت چپش قی میاد با اشک و قرمز شده چه قطره ای استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ۳ماهش
- سلام پسرم 6 روز دیگه 6 ماهه کامل میشه 10کیلو وزن داره الان دوماهه هی سرما خورده میشه باز شربت پلارژین آموکسی سیلین دادم خوب شده تمام که میشه بعد یک هفته دوباره سرماخوردس و سرفه دستاشم کلا توی دهنشه مال چیه ممکنه از دندوناش باشه چیکار کنم ممنونم راهنماییم کنید این دارو باز بگیرم بهش بدم مشکلی نداره
سرماخوردگی سرفه
- کمک
سلام نوزاد یک ماه ای دارم همش به خودش می پیچد دفع گاز دارد شیر هم درست نمی خورد آیا این نشانه های رفلاکس است یا کولیک
- نوزاد دخترم
نوزاد دختر من دو ماه نیم است یک سمت بدن نوزا د مثلا دست وپا صورت نوزاد در سمت راست کوچکتر از سمت چپ نوزاد است .ایا بیماری یا سندرمی است یا اشکالی ندارد در بزرگی زشت نیست که بدن تابه تا باشد..
- سلام آقای دکتر.دخترم هفت ماهشه دفع پروتئین داره البته سری اول آزمایش ادرار داد بیشت بود وبعد دو بار دیگه تکرار کرد کمتر شده بود ودر ضمن وزنش کم است وخیلی ریز میزه آیادلیل وزن نگرفتن دفع پروتئین است وچه باید کرد..؟
- شیرخشک
سلام دخترمشکل وزن دهی داره تا ۶ ماه رفلاکس داشت ببلاک ای ارمیخوردالان چندتاشیرخشک عوض کردم نان واپتامیل و اپتامیل پپتی ولی وزن بالانرفت .چه شیرخشکی مناسب دخترم هست ۹ ماهش ۷ کیلومونده
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یک ساله و چند روزش هست شیر خشک اپتامیل میخورد ولی الان دارم بهش،شیر گاو کلیویی بهش،میدم البته فقط،شب ها تا صبح سه و چهار تا۹۰ تا میخورد تو روز دو سه بار شبر خودم تو خواب میخوره ایا درسته شبر گاو میدم
- گوش درد ۲۰ روزه نوزاد چهار ماهه
سلام و عرض ادب ۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه سپاسگزارم.

