Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشت کردن دست
سلام .آقای دکتر دخترم شیش ماه و نیمشه خیلی مواقع دستاش مشت میکنه پاهاشم همش جمع میکنه رو زمین نمی ایسته.اما وقتی دراز کشه پاهاش تکون میده میگیرشون با دست.به نظرتون فلج نیست؟یا فلج مغزی؟استرس گرفتم
- دوز چرک خشکن ۲۲۸ برای نوزاد ۱۲ ماهه
بچم آبریزش بینی داره وتازه دندوناش جوانه زده بیرون ولی آبریزش بینی شدید سرش وبدنش گرمه رفتم داروخانه براش اموکسی کلاو ۲۲۸ولوراتادین دادن میخوام بدونم چقدر بهش بدم
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- کارنکردن شکم نوزاد
- بدقلقی شیرخوار
فرزنددختری دارم که امروز ۷ ماهش تمام شده چندتا مشکل دارم تو رو خدا کمکم کنید دخترم از وقتی دنیا اومده موقع شیر خوردن ارامش نداره همش دستاشو تو سینه هام فشار میده جدیدا موهای سرش رو میکشه یا کمرش رو میبره بالا تمام شیر خوردنش ده دقیقه است اونم نه یکنواخت هر دوسه مک که میزنه سینه رو ول میکنه سرش رو بالا میگیره جیغ میزنه یا گریه میکنه وزن تولدش ۳کیلو و ۱۵۰گرم بوده و الان ۶ کیلو و ۶۰۰هر نوع حریره و سوپ رو هم امتحان کردم یه بار میخوره و بعد عوق میزنه ماه دو که بردمش دکتر گفت رفلاکس داره و من از اون موقع امپرازول و رانتدین بهش میدم الان بالا نمیاره تو رو خدا بگید چرا اینجوریه چرا مثل بقیه بچه ها موقع شیر خوردن ارامش نداره دومین مشکلم مربوط به خوابشه خیلی کم خوابه ۹ساعت کل خوابش در ۲۴ ساعته هیچ وقت خوابش سنیگن نمیشه یعنی ازکنارش بلند بشی بیدار میشه در طول روز دوتا ربع ساعت میخوابه و شبها به زور از ساعت ۱۰ تا ۶ یا ۷ صبح شبها هم یک ساعت و نیم میخوابه بعد بیدار میشه شیر میدم به زور میخوابونم خودمم معلمم صبح واقعا سختمه برم سرکار . بعضی وقتا ساعت ۳ صبح بیدار میشه هرکار میکنم نمیخوابه به زور ساعت پنج میخوابونمش تو رو خدا بگید چیکار باید بکنم من شهرستان لامرد هستم و به متخصص اطفال خوب دسترسی ندارم ممنون از پاسخ گوییتون
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه دو روز دیکر ده ماهش تمام میشود وچون خسخس سینه داشت او را به دکتر بردم وکفت خسخس سینه اش به خاطر حساسیت است وفقط سیتریزین به او داد یک قاشق مربا خوری صبح یکی شب وگفت تا چهار روز صبح وشب از چهار روز به بعد فقط شبها به او بدهم تا ده روز اقای دکتر ایا تا ده روز عوارضی برای نوزاد ایجاد نمیگند وایا به غیر از سیچریزین شربت بهتر دیکری برای حساسیت پوزاد ده ماهه وجود ندارد با تشگر
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر پسر من یازده روز پس از واکسن یکسالگی اسهال گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید واسه قطع اسهال چی استفاده کنم
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- در مورد قد
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه قدش68هس برا مشکل قدش دارویی چیزی هس
- آیا مشود به کودک سه ونیم ماهه شیر بز داد
- مدفوع نکردن نوزاد۲۰روزه
نوزادم۲۰روزش هست و مدفوع نمیکنه و همش زور میزنه و قرمز میشه. و باد معده اش بد بو هست.اما ادرار میکنه و شیرش هم میخوره شیر مادر. نگران باشم بخاطر عدم دفع مدفوع یا طبیعی هست.
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- تب
سلام آقایه دکتر پسر سه ماهم صبح تبش37.7بود پاشویش کردم اومد پایین بعدظهر دوباره37.7شد و بعد پاشویه باز اومد پایین عفونت نداره چون تازه ازمایش دادیم من و پدرش ویروس گرفتیم ممکنه از ما گرفته باشه؟ نیاز دارو بخوره؟ یا به پزشک مراجعه کنیم
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- شیردهی
اقای دکتر بچه من دوماه و بیست روزشه و شیر خشکیه شبا اصلا برای،شیر بیدار نمیشه همش خودم ساعتی بیدارش میکنم بهش میدم بنظرتون ضرورتی برای این کار هست؟ یا اجازه بدم خودش اگر گرسنه شد و اعلام کرد بدهم؟
- زردی نوزاد
نوزاده 4روزه بیلی روبین توتال12.7ودایرکت0.32است درمان خاصی نیاز هست؟ تو39هفته باوزن3.150گرم سزارین شده پسر با گروه خونی Aمنفی مادرoمنفی اشتها ودفع خوب است

