Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر خسته نباشید من سرماخورده بودم رفتم دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰برام نوشته بود یه ورقشو خوردم دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرم خیلی کم شده الآن تو اینترنت خوندم که توی شیردهی مصرف این خوب نیست چه کارکنم برای دخترم که مشلی نداره آقای دکتر؟
- چگونه میتوانیم از سفیدی مو کودک که بیماری تیروی داره جلوگیری کنیم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- وزن
سلام دخترم ده وماه و سه روزشه و باوزن موقع تولد سه کیلو والان وزنش 7450است ایانرماله وزنش
- تفاوت کرونا با سرماخوردگی درکودکان
سلام اقای دکتر پسر ۳٫۵ساله من دیروز عطسه میکرد و لباسشو گرم کردم از شب بسختی آب دهانشو قورت میداد و امروز گوش دردم داره فقط آبریزش بینی و گوش درد داره الان داره و بیحاله و میل به غذا نداره ما اینو کم بیرون میبریم و همیشه ماسک داره ممکنه کرونا گرفته باشه؟
- تعداد دفع کودک ۲ و نیم ساله
سلام پسر ۲ ساله و نیمه دارم که بعد از چند روز اسهال ،الان ۳ بار در روز مدفوع میکنه و آسهالی هم نیست، فیبر هم زیاد بهش میدم سیب و موز طبیعیه ۳ بار در روز ؟
- پماد سوختگی
سلام اقای دکتر. جهت پیشگیری از ادار سوختگی پای نوزاد سه ماهه کرم حاوی زینک اکساید بهتره یا پودر حاوی زینک اکساید؟
- دیرمدفوع کردن نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم دوماه پنج روزشه سه هفته میشه دیر مدفوع میکنه بردم دکتر خوب نشد چیکار کنم نگرانم ناراحتم خیلی ۸ یا ۹ روز یکبار مدفوع با گریه و ناراحتی میکنه درد داره خیلی خودشو فشار میده چیکار کنم میگن عرق نعنا ی قطره بهش بده ندادم
- دندان آسیاب ۶ سالگی و تب ۳۹.۵
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک ۶ سالشه از اول مهر تا حالا دو بار شدیددد تب کرده ۳۹.۵ درجه و فقط تب بالا داره و بی اشتها یی . دیگه هیچ علائم دیگه ای نداره دارو هم مصرف میکنه اما تبش کمی پایین اومده . دکتر گفت آنفولانزاس دو تا سوال دارم اول اینکه به نظرتون ممکنه از دندون آسیابش باشه که داره در میاد ؟؟ دوم اینکه به چه علت میتونه باشه این تب بالای بی علامت ؟؟ و سوم شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای بچه ۶ ساله ضرر نداره ؟ کامپاند داره داروهاش ایبوپروفن هر ۴ ساعت نصف وزنش گایافنزین هر هشت ساعت ۵ سی سی پدیزان هر هشت ساعت ۵ سی سی دیفن هیدرامین کامپاند هر هشت ساعت ۵ سی س سفیکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت ۵ سی سی تو رو خدا با پاسخ تون خیالم رو راحت کنید دکتر
- کمبودوزن وبی اشتهای
دختر هشت نیم ماه دارم اصلا غذانمیخوره همش لاغرتر میشه چکنم
- خواب
سلام و خسته نباشید دختر دو سال و نیم با قد و وزن طبیعی نسبت به قبل فعالیت و جنب و جوشش کمتر شده و خیلی بیشتر می خوابه هر وقت از خواب بیدار میشه سر حال نیست و باز هم میگه که خوابش میاد ممکن است از کمبود ویتامین ها باشد؟نیاز به مصرف ویتامین مکمل دارد؟ از پاسخ شما قدردانی می کنم
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- سلام من پسرم یک سالشه بهش شربت زینکوهلس دادن الان تموم کرده زینک سولفات گرفتم خوبه بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد
با سلام نوزاد شش ماهه دارم سرما خوردگی گرفته علائم آبریزش بینی سرفه عطسه تب نداره وزنش هم شش کیلو آیا شربت سفیکسیم وسرما خوردگی بهش بدم خوبه برای سرفش بهش چی بدم وشربت ها رو باید چند سی سی بدم سرما خوردگیشم هنوز یک روزه گرفته
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- زورزدن مداوم نوزاد یکماهه
- لرزش دست
سلام،ابتدا از خداوند میخوام طول عمر باعزت همراه با سلامتی ب شما بدن ک جایی رو فراهم کردین تا مادران دغدغه مند بتونند بدون هیچ نگرانی از لحاظ مالی و بعد مسافت سوالات دلبندشون رو بپرسن،،اجرتون با خدا پسرم دو سالشه از نوزادی در خواب مواقعی ک میخواد این پهلو اون پهلو بشه دستاش بشدت میلرزند،، حقیقتش دکتر منغز اعصاب نبردم تا بحال،چون درگیر مشکلات دیگش بودیم،، ممنون میشم کمکم کنید

