Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کندی رشد
سلام پسر من وقتی به دنیا اومد قدش 48ووزنش 2850 ودورسرش 35بود والان 20 ماهشه وزنش 8700وقدش 78 ودورسرش 46 وخیلی بابت وزن گیری اش نگرانم ازشیرهم گرفتم به نظرتون چیکارکنم وچی بهش بدم که وزن گیریش بهتر بشه ممنون میشم جواب بدید.
- استفراغ. وتب
بچه م 2 ونیمشه ازدیروز 2باراستفراغ کرده دیشبم تا صبح تب داشت چکارش کنم 2بارم واسش شیاف گذاشتم یکبار دستشویی رفته اسهال بود لطفا راهنماييم کنید
- خارشت دست وپا کودک ۲۶ماهه
بیخابی نصف شب خارشت وزخمی کردن دست وپا کلافه کرده بچم
- جمع شدن آب دهان در خواب
سلام. پسر ٣ سال و ده ماهه مدتيه هنگام خواب آب در دهانش جمع ميشه جوري كه شروع ميكنه پشت سر هم قورت دادن . قبلا زياد رفلاكس داشت اينم فكر كردم از رفلاكسه يه دوره امپرازول دادم بهش ولي مشكلش حل نشد
- مطب
سلام آقای دکتر امروز چه ساعتی مطب هستین؟
- سکسکه
درود بر شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر. آقای دکتر پسرم هشت ماهه هست و تحت نظر چنابعالی. آقای دکتر پسرم همچنان مثل دوران نوزادیش، وقتی میخنده سکسکه اش میگیره. آیا این مدل ادامه دارد یا برطرف خواهد شد و یا کاری از دست ما برمی آید؟ یک دنیا سپاس از شما و ذکر خیر شما همیشه پیش بنده و همسرم هست در برابر شخصیت والای شما و علم و سواد و تواضع شما ، باید سر تعظیم فرود آورد حق همیشه یاور شما باد
- تب دوسال و نه ماه
با سلام و احترام دخترم دوسال ونه ماه داره الان یهو تب کرده چه دارویی بهش باید بدم من و پدرش کمی علائم کرونا داشتیم و داریم
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- فرنی
سلام اقای دکتر فرنی نوزاد باید باشیرکم چرب درس کنیم یا پرچرب
- افتادن از ارتفاع ۸۰ سانتی پسر ۱۲ ماهه م
سلام پسرم از گهواره ش به ارتفاع ۸۰ سانت افتاد . مدل افتادنش رو ندیدم . بعد از افتادن خیلی گریه کرد ولی مشکل دیگه ای نداشت . بعد از تموم شدن گریه ش با دستم تمام نقاط بدنش رو لمس کردم تا اگه جایی ش درد میکنه متوجه شم ولی هیچ دردی نداشت . ولی نگرانی من از اینه که قبل از افتادن میتونست تا ۵ قدم البته به سختی راه بره ولی الان فقط با تکیه به چیزی بلند وای میسته و بدون کمک نمیتونه حتی تعادلش رو حفظ کنه و مرتب به سمت ما برمیگرده که نکنه بیفته . خیلی نگرانم. لطفا راهنمائیم کنین
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام خسته نباشید پسرم رفلاکس داره دکتر براش داروی اسومراز ک شاسه ای نوشته ک هر 12 ساعت نصف شاسه ..هم. دومتیدون..میخواستم بدونم ضرری برای بچه نداره؟؟ و هم خیلی بی خواب برای خوابش دیفن هیدرامین نوشته
- موز
سلام اقای دکتر من ب پسرم از ۶ماهگی موز میدم بهم میگن گرمی لکنت زبان میگیره استرس گرفتم اخه زیاد دادم لکنت نگیره
- بیماری پسرم چیه؟
سلام وقت بخیر حدود یکسال میشه پسرم بعضی شب ها که میخوابه سرفه میکنه شدید آخرش هم استفراغ میکنه چیزهای سفید رنگ میاد.چند تا دکتر بردیم گفتن از لوزه هست.عمل لوزه رو تیر ماه انجام دادیم بهتر شده بود ولی مجدد دیشب همون طور شده.علتش چی میتونه باشه؟والا تشخیص درست ندادن به نظرم.پسرم هشت سالشه
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- وجود خلط در مدفوع کودک ۴ ساله
- من بهنوزادم قطره پدی لاکت دادم از دیشب تب کردایا از قطره
- تیرویید
دخترم ۱۱ سال دارد آزمایش تیرویید دادم جوابش ۱۲ شده.دخترم نسبت به همسالانش قد کوتاهتر است آیا به دکتر مراجعه کنم قدش هم بلند میشود خیلی نگرانم تازه سینه هاش برجسته شده و دست وپایش مو در آورده.ممنون میشم از راهنماییتون
- سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه خلط داره توی گلوش چه شربتی باید بهش بدم در فاویسم هم دارد
- قطره
سلام، دخترم دو روز ديگه بايد واكسن دوماهگيشو بزنه شما براش قطره استامينفون نوشتين از روز قبل يعني از فردا بخوره كه پس فردا واكسن بزنه يادم رفت بايد چند قطره و هر چند ساعت يكبار بخوره؟ مقدار و قطره و زمان بنديش رو ميگين؟
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟

