Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه نوزاد
سلام من یه پسر یازده ماهه دارم ب هیچ عنوان غذا و میوه نمیخوره.وسرش زیاد عرق میکنه وقتی خوابه
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- ترس
سلام اقای دکتر من دیروز سوالمو پرسیدم ولی ریپلای شده سوالم اما جوابی ندادین_ ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- واکسن
سلام آقای دکتر، دخترم روده هاش عفونت ویروسی گرفته تب داره الانم نوبت واکسن ۶ ماهگیشه واکسن بمونه یه ماه دیگه اشکالی داره؟
- کج شدن لب نوزاد موقع گریه و خنده
با عرض سلام و خسته نباشید ...بچه ۸ ماهه دارم که موقع گریه و خنده لبش به سمت راست کج میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه ..در طول زمان خوب میشه یا نه؟
- ایا میشود قبل غذا به بچه ۸ ساله قرص کلیدینیوم سی داد
- سرفه
باسلام.. دختر8سالم سرماخورده وسرفه های خشک پشت سرهم میزنه شربت کتوتیفن براش خوبه؟
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر دختر 13ماهه ای دارم با وزن 9کیلو که اشتهابرای غذا خوردن ندارد خیلی کم خوراکه فقط از شیر مادر تغذیه میکنه میوه هم نمیخوره دارویی که باعث بشه اشتهاش باز بشه با توجه به سنش هست
- قطره مولتی ویتامین
سلام آیا مصرف قطره مولتی ویتامین در نوزاد هفت ماهه باعث ایجاد رگه های خون در مدفوع نوزاد می شود
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- علت کش و قوس نوزاد ۲۰روزه چیست
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- دکتر اطفال
سلام دخترم پنچ ماهشه سرفه خشک شدید داره بخاطر کرونا هم میترسم ببرم دکتر میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم
- گریه شدید بعد واکسن۴ماهگی
با سلام بعد واکسن ۴ماهگی دخترمون گریه های خیلی شدیدی میکنه چه کار باید کنیم.کمی هم بی اشتها شده یه مقدارم رنگ پریدگی داره.چهار روز هم از تزریق واکسن گذشته
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- تیرویید
دخترم 6روزشه تیرویید کم کار میگن داره. جواب آزمایشش 20. خیلی فکرم درگیره تدرو خدا راهنماییم کنین
- مصرف شربیت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام برای کودک ۷ساله با وزن ۲۴کیلو چه مقدار آزیترو ۲۰۰ باید تجویز شه و در چند نوبت؟

