Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان داره میشه ۵ ماه و شیر رو تو بیداری نمیخوره،زمانی که خوابه شیر و میخوره .بردم دکتر گفت رفلاکس داره .زمان تولد وزنش ۳۸۰۰ بود الان که ۵ ماهشه ۶۹۰۰ هست و وزنش پایینه.خوابشم کم شده درطی روز ۲ ساعت میخوابه .بیقرار هستش.میخواستم بدونم بچم چه مشکلی داره خیلی نگرانشم
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟
- لیمو ترش
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه میشه لیمو ترش اضافه کرد
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- خاروندن
سلام پسر ۴ ماهم سرشو میخارونه حتا وقتی از حموم میارم
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد با وزن ۲کیلو ۷۵۰گرم دارای زردی ۱۲ آیا این درجه خطرناک هستش و باید حتما در بیمارستان بستری بشه یا در منزل هم میشه درمانشو ادامه داد
- شیرخوار
سلام دکتر بچه من سه ماهشه به لاکتوز حساسیت داره که دوروزه شروع کردم بهش ببلاک ال اف میدم میخوام ببینم وزن میگیره با این شیر یا نه چون خیلی ریزه میزس یبوستو نفخشم برطرف میشه یا نه چون قبلش با شیرخشکای دیگه که میخورد نفخ داشت
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- واکسن چهازماهگی
باسلام پسرم امروزواکسن چهارماهگی زده تب نداره فقط دردداره بهش استامینوفن میدم بالامیاره به نظرتون چیکارکنم نگرانم
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- یوبوست
اقای دکترم پسرم ۶۷ روزع است واول خوب شکمش کار میکرد ولی علان که دوماهش شده ۵ یا۶ روز شکمش کار نمیکنه نمیتونه بره بیرون وداروهای دکترم چیزی نکرده میشه راهنماییم کنین
- عفونت چشم
سلام و ادب دخترم یکی از چشماش همون اولی ک از بیمارستان اومد سرماخورده قطره باکتماید گرفتیم چطوری بدیم
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- شیر نخوردن و عدم وزن گیری
سلام کودک 14 ماهه دارم از یکسالگی خود ب خود از خوردن شیرم امتناع کرد و الان دچارکمبود وزن هست حدود 8.700 وزن دارد لطفا مرا راهنمایی کنید
- قورت دادن آب دهان
باعرض سلام وخسته نباشید،نوزاد8ماهه دارم که آب دهانش موقع قورت دادن صدامیکنه احساس میکنم راحت نمیتونه قورت بده یاچیزی مانعشه که اینطوری صدامیده البته بیشترموقع خوابیدن اینطوریه که اذیته خوابش نمیبره گریه میکنه واینکه درموردغذاوشیراینطورنیست،ممنون میشم که راهنماییم کنیدخیلی نگرانم

