Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسالشه دوروزه تب خفیف داره البته طی شب بیشتر بدنش گرم میشه دیروز فعالیتش خوب بود و با قطره تبشو کنترل کردم امروز کمی بیحال شده قطره استامینوفن میدم بهش دستور شما چیه
- گلو درد بدون هیچ علائم دیگر
سلام دختر من ۱۳ سالشه همش سرفه میکنه اصلا تب،بدن درد و هیچ علائم دیگه ای نداره فقط سرفه هاش خیلی شدیده یه وقتایی تا ۲ ساعت سرفه نمکنه یه وقتایی هم سرفه هاش تا نیم ساعت قابل کنترل نیست میشه یه راهکار برای درمانش بگید
- بیدار شدن کودک چہار سالہ در طول شب
دختر ٣ سال و ٩ ماہ من از نوزادی عادت بہ بیدار شدنہای بسیار مکرر در طول شب داست و ہمچنان سہ یا چہار بار رو دارہ کہ با گریہ و جیغ ہم ہمراہ ہست. وقتی من پیشش میرم اروم میہ ولی تا ترکشمیکن دوبارہ بعد مدت کوتاہی میپرہ. تا جاییکہ خیلی مواقع من مجبور میشم پیشش تو تختش بخوابم. خستہ شدم از بی خوابی خودم و بیدار شدنہای دخترم چہ کنم
- سرفه
با سلام.دخترم ۶سالشه ویه مدتی بخاطرسرفه های زیادش دکتر اسپری فلوکسی تاید وسالبوتامول بهش دادن وچندماهه که قطع کزدن وگفتن هروقت سزماخوزد وسرقه کرد سالبوتامول بزن الان یه روزه خییلی کم تک تک سرفه میکنه اگر ازالان اسپری سالبوتامول بزنم میتونه ازسرفای زیادش جلوگیری کنه؟ممنون
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دو سال و سه ماه دارد. سه روز دچار اسهال شده. طبق فرمایش شما روزی پنج قطره پدی لاکت دادم بهش اما اثر نکرد متاسفانه . لطفا راهنمایی بفرمایید چه دارویی براش تهیه کنم یک دنیا سپاس از وقتی که میگذارید
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- تب بدون هیچ عارضه
1سال و10ماهه 7روزه تب داره،استفراغ موقع خوردن آب ونفخ،فقط آب میخوره هیچ علامت دیگه ای نداره
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- عفونت چشم
دخترم در طی یکماه الان سومین باری هست چشمش عفونت میکنه یک هفته قطره باکتی ماید میریزم خوب میشه و بعد از گذشت چند روز چشمش دیگرش عفونت میکنه باز قطره میریزم میخوام بدونم این قطره عوارض داره چون الان سومین بتری هست خریدم و دارم براش استفاده میکنم و هر دفعه یک چشمش عفونت میکنه
- سلام نوزادم ۹ماهشهه سرماخورده دکتر بهش آموکسی ۱۲۵داده خواستم بپرسم چند سی سی باید بدم ۹کیلوعه وزنش؟
سلام نوزادم ۹ ماهشه وزنشم ۹کیلوعه سرماخورده خواستم بدونم آموکسی ۱۲۵رو چن سی سی باید بدم
- دونه های قرمز
پسرم سه سالشه آبریزش داشت بعد کل بدنش دون های قرمز زده وقبلش بچهای برادرم درتماس بوده که علائم تب و سرفه داشتن میتونه سندروم التهابی کودکان باشه
- تب بالای 38 درجه
فرزندم سه ساله است و کلیه منفرد و آنهم برگشت ادرار دارد . از بدو تولد آنتی بیوتیک مصرف میکند . هم اکنون سفالکسین 250 ، سه سی سی هر شب مصرف دارد . وزن 11.750 است . از دو شب پیش تب بالا ( 38 درجه ) دارد . کلینیک بردم پزشک آزمایش ادرار نوشت . گزارش اولیه ادرا ر نمایانگر آنست که Blood/Hgb = Trace و کتون مثبت است . بقیه آیتم ها منفی و Color=yellow /Appearance=clear و گراویتی 1030 و PH=3 حال با توجه به تعطیلات کرونایی و وجود خون در ادرار و کتون بالا ، دستور چیست ؟ پیش دکتر کلینیک بردم میگه مشکلی نیست ؟؟؟؟؟؟؟چه کار باید انجام بدم؟
- ویروس جدید و مخاط زرد
سلام آقای دکتر مجبور شدم از شما سوالم رو بپرسم هر چی دکتر میرم فایده نداره . همش سرما میخورم ماهی دو بار نمیدونم آیا درسته که ویروس جدید اومده که قویه یا شایعه س میخام باردار بشم اما سرماخوردگی اجازه نمیده علائم اینهاست آبریزش بینی بیرنگ و مخاط بینی زرد رنگ بدن درد و ضعف و دارو هم فقط قرص سرماخوردگی و گایافنزین میخورم آیا آنتی بیوتیک لازمه یا نه .لطف کنید جواب بدید تا خیالم راحت بشه
- اضاف وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲۶اسفند تشنج کرد بیمارستان ۱۷شهریور بستری بود تا ۳فروردین موقع بستری ۱۳ کیلو بود .قرص فنوباربیتال میخورد تا ۱۴فروردین بعدش دکتر امین زاده قطع کردن.۲۴ فروردین هم یکساله شد بردم برای واکسن وزنش ۱۴.۳۰۰ شده بود.قدش ۸۰ ۶ماهگی اومده بودم پیشتون ویزیت وزنش ۹۴۰۰ بود قدش ۶۸. اینکه توی فروردین ۱کیلو اضافه شده بخاطر داروهایی هست که گرفته؟شیر مادر ميخوره و غذا کلا شیرخشکی هم نبوده.
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- لوزه بچه
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم ۵ سالشه و بیمار شماست .لوزه داره میخوام بدونمبرای تشخیص دقیق لوزه و اینکه عنل نیاز داره یانه کدوم دکتر رو توصیه میکنید؟

