Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شبخیر من بچه هفت ماه دارم شیر میدم دکتر این قرص نوشت ایا بخورم ضرر دارد
- احتقان بینی
سلام آقای دکتر علت احتقان بینی در کودک۵ ماهه آلرژی غذایه؟؟ واقعا بیخوابش کرده سرمانخورده،آلرژی به پروتئین گاوی داره که مدتهاست تو رژیم. بخور سرد خوبه یا گرم؟ ممنونم
- آب ریزش بینی نوزاد
با سلام خدمت شما دختر من واکسن ۶ ماهگی زدن و همون شبش آب ریزش بینی گرفتن و بینی کیپ میشه این علائم واکسن هست یا سرماخوردگی هست باید چیکار کنیم تا آب ریزش بینیش بهتر بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریدن اب دهان
ایا قرص کواموکسی کلاو375 برای کودک پنج ساله با وزن 20 مناسب است؟
- گردن گرفتن کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسر من سه ماه وبیستویک روزست ولی هنوز گردنش ثابت نیست.بنظرشما چه کارایی لازمه انجام بدم؟هیچ جورجای نگرانی هم تو اعمال ورفتاراش نمیبینم.به شکم میچرخه پامیزنه همه چیش عادیه منتهی روبه شکم هم سرش رو بلند نمیکنه...ممنون میشم راهنماییم کنین
- چشم
سلام وقت بخیر..پسرمن یک سال وسه ماهش هست یه چیزی داخل چشمش کرده الان زیراون سیاهی چشمش روی سفیدی یه لخته خون ایجادشده چیکارکنم ممنون میشم راهنمایم کنین نگرانم
- خلط
درود پسردو سال و نیم دارم دو دوز آبریزش بینی داره بهش سیتریزن دادم الان خلط داره قطره بینی هم استفاده میکنم چه شربتی بدم برای خلطش که نفس راحتربکشه ؟ وزنش ۱۳ کیلو ممنون
- دادن گوشت گاو به شیر خوار
در چند ماهگی میشو گوشت گاو به نوزادان داد
- سلام پسرم یک سال و سه ماهش هست حدود دو هفته است درگیر این ویروس جدید شده که چندین روز مدفوعش شل و بد رنگ بود الان که علایم دیگه ش برطرف شده دوسه روزه روی آلت و دور مقعدش جوش های سر سفید زده که برطرف نمیشه باید چکار کنم خوب بشه خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- واکسن
سلام آقای دکتر من دیروز واکسن دوماهگی نوزادم را زدم روز اول کامل هر ۴ساعت استامینوفن دادمذو کمی تب داشت تا ۳۷.۴ شده بود تبش که کم کم الان دومین روز شروع شده از شب اولین روز تبش اومد پایین شد الان شده ۳۶/۷ آیا خوبه؟؟سردش که نیست؟؟کمی سرد هست مشکلی پیش نمیاد؟؟دستو پاهاش خیلی اوقات سرده
- افزایش شیر مادر
آقای دکتر برای زیادشدن شیر چه راهکاری روبه مادرا توصیه میکنید؟ دخترم ۱۴ روزس و الان دوشبه سینه هام شل شدن وسفتی اول رو ندارن که پر شیر میشدن و دخترم نمیتونه سینم رو بگیره و فقط گریه میکنه
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر دخترم نه ماهشه ٥ روزي ميشه سرماخورده روز اول بردمش دكتر شربت سفكسيم ١٠٠ و اسپري بيني و استامينوفن داه همچنان استفاده ميكنه چون گلوش چرك داره و از ديروز اسهال ميره سبز رنگه واز طرفي دندوناشم جاش سفيد شده تا الان ٤ تا دندون درآورده واي اسهال نرفته ودو روز هم ميشه كه بي اشتها شده زماني كه دندون درمياره يك عفته غذا نميخوره حالا بايد چكار كنم اسهالش بخاطر چيه؟؟با تشكر فراوان
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- جیق زدن
سلام، یه پسر نزدیک ۵ ماه دارم شیطنت میکنه و جیق میزنه ولی گریه نمیکنه جیق پشت هم میکشه میخواستم بدونم جیق زدنش طبیعه یا نه ، ممنون .
- لاک و فاویسم
سلام لاک برای کودک فاویسمی یک ساله مضر هستش؟
- سرفه خلط دار
سلام من یک کودک ۱۵ روزه دارم وسرفه میکند واحساس میکنم که سینه اش خلط دارد یا چرکی شده کمک کنید چی لازم هست که بدم خوب بشه
- دوزو نحوه شربت استامینوفن وبروفن برای بچه 5ساله و1سال ونیم باتب بالا
- سلام دختر من از دیشب تب کرده و وقتی سرفه میکنه سینش خلط داره چی کارکنم البته واسه تبش شیاف هر۶ ساعت استفاده میکنم ولی واسه خلط سینش نمیدونم باید چی کارکنملطف میکنید کمکم کنید

