Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟
- سرفه کودک
سلام پسر من اسال 6ماهش است پارسال سرما خور قفسه سینش خس خس میکرد دکتر بردمش چرک خشکن بهش داد استفاد کردبهتر شد ولی همچنان هنگام خواب سینش خس خس داره ودر هفته چند بار سرفه های خشک میکنه واحساس میکنی روسینش خس خس داره چیکار کنم که خوب بشه میترسم در بزرگسالی براش مشکل ساز بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- کپسول خوردن
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- سلام دخترم در اثر عفونت ریه تب تشنج کرده بود که بیستروز هم بستری بود نوار مغز گفتن مغزش سالمه دکترش هم فنوباربیتال ۱۵ صبح وشب تجویز کرده بودن گفتن یک ماه بعد قطع کن الان بعد یک ماه کم کم کمش کردم ونصف فنو باربیتا ل شب ها بهش میدم بعضی موقعها که خوابه احساس میکنم یکم تند نفس میکشه ودست وپاشو تکون میده البته کم میخواستم میتونه از کم کردن فنوباربیتال باشه؟
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- *
سلام پسرم ۵ سالا هست سرما خورده خوب شده ولی الان تو دماغی حرف میزنه بینی اش گرفته آنگاه خلط پشت حلق داره قطره بینی استفاده میکنم رو بخاری آب میزارم شبا خس خس میکنه خیلی، توی بینی اش میگه درد میکنه، چیکار کنم. ممنون .
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخبر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه چون لوزه داره مبخوام بدونم واکسن انفولانزا بزنه بهتره یاتاثیر خاصی نداره ؟ اگه باید بزنه یک واکسن رو کامل بزنه یا دوبار تزریق کنه اولین بارشه؟ ممنونم

