Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- خلط کودک یک نیم ساله
شربت سفکسیم به نوزاد یکنیم ساله بدم ضرر داره
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- یبوست کودکان
دخترک یبوست داره خوب نمَی شه
- سلام اقای دکتر دخترم موقع تولد دستش زیاد تکون نمیده یعنی ارنجش رو خم نمیکنه دکتر بردمش گفت استخون سالمه احتمالا از عصب باشه فیزیوتراپی نوشته براش 20جلسه با دستگاه نوشته الان دوماهش هست خطرناک نیست بعد جواب میده با فیزیوتراپی بهتر میشه
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- چشم نوزاد
سلام پسرم شش ماه داره چشمش چرک زرد داره صبحها که بیدار میشه چسبندگی داره
- دلدرد
سلام دختر سه ماهه دارم .قطره پدی لاکت عفونت .روده رو هم برطرف میکنه.؟ایا پودر کیدی لاکت براش ضررداره .نصف بسته پودر بدم چطور؟خیلی فوریه ممنون میشم.
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- دخترم۵سالشه سرفه خیلی زیادداره
- قبض شکم
سلام وخسته نباشید پسرم 2.نیم سن دارد نزدیک به سه چهار روز است که اصلا دستشویی نرفته است وشکمش سفت است
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم
- ؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد
- چهسلام چه شیرخشکی بدم برای نفخ شدید
نوزاد ۱ماه و ۲۵ روز دارم نفخ شکم شدید داره با موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه میخوام بهش شیر خشکی کمکی بدم کدوم شیر خشگ برای نفخش بهتره و چون کمکی میخوام بدم مقدارش رو هم بهم بگید
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن

