Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد 2ماه
پسرم دوماهش هست هفته ای یک بار دفع داره اونم با تنقیه کردنش باید چیکار کنم شیر خشککمکی هم بهش میدم
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام خسته نباشید ،دختر من ۲ ماهش هست از زمان تولد احساس میکردم سینه اش صدا میده،دکتر که دو بار بردم گفتن گرفتگی بینی داره ،الان احساس میکنم خلط پشت حلق داره موقع شیر خوردن نفس کم میاره و گاهی اوقات شیر پس میزنه ،قطره بینی هم میریزم
- کمک
سلام آقای دکتر دختر ۷۳ روزه ای دارم الان تقریبا ده روز است گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید زدم ولی خوب نشده بدتر هم شده سرفه هم میکند درست شیر نمی خورد تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم خواهشا ممنون از راهنمایتان
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- سرفه نوزاد ۴ماهه
سلام وقت بخیر دختر چهارماهه ام سرفه خلطی داره دکتربردمش گفتن دارویی نداره باید صبرکنم تا کم کم خوبه بشه..آیا واقعا دارویی نداره..خیلی بی قرار وکولیک شدید هم دارد
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر پسر پنج ماه و نیمه ای دارم که الان اصلا شیر نمیخوره البته اوایل خوب شیر میخورد ولی بعد از ختنش خیلی بد شیر میخورد فقط تو خوابیدن الان تو خوابم به زور بهش شیر میدم از اول هم شیر خودمو نخورد و فقط شیر خشک میخوره غذای کمکی هم دو هفتست شروع کردم اونم نمیخوره واقعا دیگه خسته شدم ساعت ها شیر نمیخوره نمیدونم چیکار باید بکنم نظر شما چیه نهغذا میخوره نه شیر مشکلش چی میتونه باشه
- گوش
سلام روی قسمت پایین گوش پسرم خشکه زده با پشت گوشش . چی کار کنم خوب بشه ؟ یه چند بار روغن بدن زدم به گوشش
- گردن نگرفتن نوزاد
با سلام آقای دکتر پسرم دو روزه رفته تو پنج ماهگی ولی هنوز کامل گردن نگرفته چند ماهگی کامل گردن میگیره؟استفاده از تاب و گهواره برا مغز نوزاد ضرر داره ؟؟؟؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- بالا بودن گلبول سفید خون درکودک
سلام دخترم ۸ماهشه وچندهفته پیش تب و بی قراری داشت ازمایش داد کمی عفونت درادرار وکم خونی و گلبولای سفیدش پایین بود ۷۶۹بود،حالا بعداز چند وقت دوباره ازمایش داد گلبول سفید ۱۴۰۰۰شده و دکتر باز درخواست ازمایش داده میشه توضیح بدید که چکاری باید انجام بدم واقعا ازنگرانی حال خوبی نداریم
- سلام وقت بخیر واسه بی قراری نوزاد واسه دندون دراوردنش چه دارویی میتونم بهش بدم
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- اسهال نوزاد
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه یه هفته ای سرماخورده آبریزش بینی و سرفه های خلط دار واسهال داره چه دارویی بدم زودتر خوب بشه؟
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید رو چه مقدار باید به بچه دوماهه که وزنش ۶ کیلو هست بدیم من دوبرابر وزنش دادم برا واکسن دوماهگی الان شنیدم که میگن زیاد دادی این قطره با استامینوفن معمولی فرق میکنه نباید دوبرابر بدیم خیلی نگران بچم هستم لطفا راهنماییم کنید ممنونموماهه که وزنش ۶کیلو هست بدیم

