Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم تازه رفته تو۹ماه غذای کمکی اصن نمیخوره فقط شیرمیخوره بعدبهش شیرخشک رایانه ای بهش میدم مرکزبهداشت میده چون دیگ ب کمکی رسیده کم کردن شیرخشک رو کم میارم شیرخشکو میتونم شیرخشک دیگ بهش بدم؟چون کمکی اصن نمیخوره اینم داره کم میارم
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم ۷ماه اس ریفلاکس داره،تو ۲ماهگی شیرخسک کامفورت میخورد که اسهالی شد شیر مادر هم میخورد همین جوری میشد،که دکتر گفتن پپتی بخوره ولی اونم همشا بالا میاره،چه کار باید کرد؟؟؟؟
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- دفع زياد
سلام.در صورتي كه نوزاد ٣ماهه شير خشكي به ازاي هر ١وعدت شير خشك دفع داشته باشد يعني تقريبا روزي ٩ بار ايا طبيعيه؟حالت مدفوع نوزاد نسبتا شل و كمي نرمتر از زماني كه شير مادر ميخورد هست و زماني كه شير مادر ميخورد روزانه دو بار دفع داشت.
- واکسن چهار ماهگی
سلام آقای دکتر آیا قبل از زدن واکسن چهارماهگی باید اقدامی انجام داد؛مثل دادن استامینوفن؟
- سلام اقایی دکتر فرزندم از بعد واکسن دوماهگی دیگه تو بیداری شیر نخورد و دائم باید تو خواب شیر بخوره تو بیداری زیر سینه گریه میکنه و کمرش رو بلند میکنه که نخوره گاهی شیر میاد تو گلوش موقع اروغ زدن و حالت ادمس میجوعه دهنش رو ولی اصلا بالا نمیاره دکتر بردمگفت رفلکس پنهان داره ولی دارو نداد فقط دایمیتیکون داد الان نوزادم پنج ماه و بیست روزشه و همچنان تو خواب باید شیر بخوره ایا راه حلی هست کمک کنه تو بیداری شیر بخوره
- لاغری نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر نوزاد۵ماه و بیست روزه ای دارم ک فقط از شیر مادر تغذیه میشه الان۲هفته هست تا یک قطره شیرمو میخوره جیغ میزنه و سینه نمیگیره شیر خشک خریدیم ب هیچ عنوان لب نمیزنه خیلی لاغر شده توی ایندو هفته تورو خدا راهنمایم کنید اقای دکتر
- شنوایی سنجی
نوزادم در شنوای سنجی 1 روزگی رد شد گفته شد بعلت مایع جنینی گوش هایش خیس است باید 40 روزگی مراجعه شود آیا امکان دارو کودکم ناشنوا باشد
- ایا این علائم در نوزاد نشانه بیماری است؟
سلام، وقتتون بخیر پسر من تازه 10 روزش شده، دوشب پیش بی قراری میکرد و کمتر از همیشه شیر میخورد که گلاب به روتون هرچی شیرخورده بود برگردوند بعد آروم شد و خوابید اما دیشب بردنش حموم و تقریبا از ساعت 2 یا 3 صبح احساس میکنم هر یک ساعت تقرییا مثل کسی که چیزی توی گلوش گیر کنه که.معذرت میخوام بخواد برگردونه یا بخواد سرفه کنه اما نتونه اون حالتی میشه اما هیچ علائم دیگه ای نداره، من چون بچه اولم خیلی نگرانم اما مادرم میگه احتمالا دل درد داره و چون شهرستان هستیم و اینجا متخصص کودک نداره و مریضی ها هم زیاده گفتم اول از شما بپرسم اگه لازم باشه ببرمش بیمارستان وگرنه نبرمش
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰
- سفیدشدن مو
سلام یه نوزادپسرچهارماه وشانزده روزه دارم بارنگ پوست سفید وموهای مشکی فکرمیکنم میخواددندون دربیاره چون همیشه انگشتش رو روی لثش میماله ناخنش هم خوب رشدمیکنه ولی اتفاقی امروز یه تارموی سفیدمایل به نقره ای پشت سرش دیدم لطفابگید که نوزادم مشکلی چیزی نداره
- کبودی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدپسرم چهل روزه شده سرپاه میگیرم پاهاش سیاه میشه بازدرازش میکنم رنگ پاش برمیگرده خوب میشه خواستم بدونم چرااینجوری میشه باتشکر؟
- واکسن
سلا م پسرم به خاطر اسهال شربت کوتریموکسازول می خوره و فردا واکسن ۱۸ ماهگی داره .آیا میشه واکسن زد یا خیر ؟
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- قطره خوراكي كوليكز
باسلام اقاي دكتر.من قطره كوليكز براي نوزاده خريدم دو ماه پيش ميخواستم ببينم فاسد شده؟چقد تاريخ انقضا داره بعد از باز شدن
- نوزاد یک ماهه
سلام نوزاد م یک ماهه هست و گرفتگی بینی و خلط پشت گلو داره برا درمانش چی کار کنم ؟؟؟
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت

