Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لززش ریز بدن بچه ۵ماهه
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست
- يبوست
سلام از ديشب تا امشب بچم كه ده روزشه مدفوع نكرده و زور ميزنه چيكار كنم مدفوع بكنه و شير خودم را ميخوره و در كنارش شيرخشك نان١ ميخورد
- بی قراری
سلام خسته نباشید ببخشید چند وقتیه دخترم بی قراری میکنه مخصوصا حین شیرخوردن،اما بقیه مواقع اگه بغلش کنم اصلا ناراحتی نداره اگرنه چنان گریه یمکنه ک انگاردرد داره، ممکنه مشکلی داشته باشه ک نیاز ب مراجعه ب پزشک داشته باشه؟ وزن تولدش 3300 و قدش 52 الان ک چهارماه و دوهفته س 6کیلو و80گرم وزنشه و قدش 62
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- وزن گیری
باسلام دخترمن الان دوماهشه هم شیرخودم رامیخوردهم شیرخشک الان برای واکسن که بردم وزنش 4900بودیک ماهگی هم 4300بودگفتن خوب وزن نگرفته وازخط منحنی پایین آمده قدش هم همینطورشیرخشک نان میخوره به نظرشماوزنش خوبه شیرش وعوض کنم بعدکم خواب هم هست میشه وزن نگرفتن ازخوابش باشه ممنون
- سلام ببخشید نوزاد ۳ ماهه که یک دوره انتی بیوتیک آمد کسی سیلین ۲۵۰ تا ۶ روز استفاده کرده. دو سه روز بهتر بود دوباره سرفه خلطی مخصوصا در خوابمکنه. چون یک دوره انتی بیوتیک خورده. اگر میشه داروی گیاهی که برای سرفه و خلط اور باشه برای نوزاد ۳ ماهه معرفی کنید. ممنون
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار
- عدم وزن گیری نوزاد
با سلام و خسته نباشید پسرم ۴ ماهه است وزن تولدش ۳۷۵۰ بود ولی الان وزنش ۶۴۰۰ هست در ۲ ماه اخیر تقریبا ماهی فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده نگران وزن گیریش هستم با توجه به اینکه فقط شیر خشک ( نان ۱ ) مصرف میکنه
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
با سلام خدمت آقای دکتر و سپاس فراوان بابت تمام زحمات بی دریغ تان آقای دکتر دختر نه و ماه و نیمه ای دارم که مدت یک هفته است دچار سرفه های خلط دار و تنفس صدادار شده بصورتی که وقتی دستم توی کمرش است خس خس سینه را احساس میکنم گاهی اوقات هم آبریزش بینی سبز رنگی دارد اما آبریزش بینی خیلی کم است اما باعث کیپ شدن شدید بینی اش میشود به حدی که شیر هم نمی تواند بخورد ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است
- سرلاك
بإسلام.براي نوزادي كه تازه وارد هفت ماهگي شده است و رفلاكس و الرژي يه پروتين دارد چه سرلاكي غير از سرلاك برنج ميتواند مصرف كند؟ به آرد برنجي كه خودم با شيرخشك درست ميكردم الرژي نشون داد ولي سرلاك برنج رو ميخوره چه سرلاكي جز برنج ميتونه بخوره براي تنوع
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- کیدیزول
سلام آقای دکتر دکتر اطفال برای نوزاد ۲۱ روزه ما تشخیص رفلاکس پنهان داده و کیدیزول تجویز کرده، وزن نوزاد ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هست و دکتر ۱ سی سی غروب و نیم سی سی صبح کیدیزول تجویز کرده. آیا مصرف این دارو با توجه به عوارضی که دارد اشکالی ندارد؟ اگر دارو مصرف نشود رفلاکس پنهان برایش خطر دارد؟ چند وقت باید این دارو را مصرف کرد؟ چه عوارضی ممکن است بروز کند؟
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .

