Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- کمبودوزن وبی اشتهای
برای افزایش اشتها چه شربتی بدیم16ماهشه
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- تهوع و بی اشتهایی
سلام دخترم ۶ ساله بعد از خوردن دوغ دچار تهوع بی اشتهایی بی حالی و خواب آلودگی شده مشکل چیه؟
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- سلام وقت بخیر.من دخترم ده ماهو نیمه شه تا حالا سه بار اسهال شدید شده حتی تو پنج ماهگی بیست روز اسهالش طول کشید . خیلی وزنش کمه .حدود هفت ونیم کیلو..باید چیکار کنم.هر چی میخوره هر غذا یا سوپی بهش میدم بلافاصله شکمش کار میکنه .باید چیکار کنم یا چی بهش بدم بخوره
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- مصرف پماد پانژل و یا محلول کلیندامایسین برای فاویسم
سلام . آیا نوجوان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، برای درمان جوش صورت ، میتواند پماد پانژل و یا محلول کلیندامایسین استفاده کند ؟
- دل درد بچه ها
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم دو سال و یازده ماهشه بعضی وقتا میگه دلم درد میکنه صبحها هم که از خواب بیدار میشه دهنش بو میده کوچیک که بود عسل زیاد میخورد به نظر شما ضرر نداره واسه دستگاه گوارشش؟ربطی به عسل ندارم دل درد؟استرس دارم
- دلپیچه
- زخم دهان
با سلام وقتتون بخیر پسر 10 ساله ام دهنش مدام آفت می زنه یا ویروسی میشه. البته خیلی هم استرسی و هیجانی می شه دقیقا بعد از هیجاناتش دهنش درگیره گهگاهی سردرد روزانه داره که بخوابه خوب میشه و گاهی هم میگه دور نافش درد میکنه. یک سری ازمایش هم دادیم که متخصص بیماری های دهان نوشت crp مثبت شده و mcv80 و mch 26 شده. متخصص دهان براش نیستاتین و دهانشویه کلروهگزیدین نوشته آیا با توجه به اینکه بعد از خوب شدن دو سه روز بعد درگیر می شه استفاده مداوم از اینها ضرری نداره. و سوال دوم ارتباطی بین سردردها و درد دور ناف و زخم دهانی وجود دارد یا نه؟ سوال سوم ام اینکه برای پیگیرهای بعدی به چه پزشکی مراجعه کنیم ممنون از راهنمایی تون
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- سلام پسرم هنگام شیرخوردن یه پاش میلرزه الان
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- تغذیه کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱سال ۲ماهش هست میشه بهش شیر الاغ بدم بخاطر خاصیتش ؟؟
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…

