Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- یبوست وسرماخوردگی ویروس
سلام خسته نباشید..دخترمن کاملابی اشتهاست ازهمون ابتدا فقط برخی روزها فقط کمی غذامیخوره واکثرروزها کاملااشتهاصفر...ازمایشات نرمال ولی فقط حس میکنم علتش یبوست هست وقتی چندروزپشت هم مدفوع داره روزبعدبهترمیخوره ودیگری اینکه الان گلودرد گرفته وحالت کسلی وخس خس توگلو بایدچه دارویی بهش بدم ممنون
- مقدار مصرف شربت ستادین برای کودک ۲ساله چقدرهست؟
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم
- چربی زیرپوست
سلام آقای دکترخسته نباشید زیرپوست پای پسرم یه برجستگی هست بردم دکترسونو کرد نوشته ضایعه ایزواکو باچربی زیرجلدی باپرتروژن به سمت عضله زیرین ازطریق دیفکتی به طول 5 mmدرفاسیای سطحی عضله مجاور آن ،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- گرفتگی بینی
آقای دکتر سلام پسرم 1/5هست سرما خورده و شبا بینی شدید میگیره از قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر میشه ولی باز دوباره میاد سراغش باید چیکارکنم ؟
- سلام دخترم9سالشه قدش کوتاه هست رشد زیادی نداره چه دارویی بهش بدم
پیشبوده
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- سلام دخترم ۱۰سالشه جدیدا کف پاهاش زرد شدن علت چیه
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- شکم دردکودک
حدود۲۰روز پیش دخترم شکم درد داشت یبارازیترو۱۰۰ دادیم یه هفته خوب شد ولی چندروزپیش بردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ با پرومتازون داد ۳روزه شربتارومیخوه ولی باز میگه شکم درد دارم.منتظرشربتا باشیم یاخطرناکه
- گوشت اضافه
سلام خسته نباشید. دختر ۹ ماهه ای دارم که چند روزی میشه که بین ناحیه تناسلی اش تا مقعد گوشت اضافه دراومده. به نظر شما مشکلش چیه؟چیکار باید بکنم تا از بین بره؟ ممنون

