Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- سلام اقای دکتر نماز وروزتون قبول حق باشه من پسر یک ساله هفت ماهشه وسرفه میکنه میگن ستادین دی سی برای سرفه اش عالیه وزنشم یازده کیلو الان چند سی باید بدم
- سیخ شدن پا
پسرم ۳سالشه داشتم بهش غذا میدادم با گوشی هم داشت فیلم نگاه میکرد فیلمش هم ناخن خانمه قطع میشه وسس ریخته بود که مثلا خونه تا حالا اینو دیده بود همینطور داشت نگاه میکرد غذا هم تو دهنش بود پاهاشو سیخ میکنه و گردنشو کج سریع دست کردم غذاتو دهنشو در آوردم دهنش سفت نشده بود رنگشمسفید شد خودش میگه ترسیدم از خانمه که ناخنش قطع شد حالا تقریبا یه ساعتی میگذره و حالش خوبه میخواستم ببینم چکار کنم چیزی نیست
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- ادرار
سلامپسرم۶ماهشهاز موقعیکهواکسن۴ماهگیشرو زدیم ادرارشکمشدههردوساعتونیمسهساعتیجیشمیکنهآبمبهشمیدمالانولیهمچنانکمجیشمیکنهمیشهبگینعلتشچیهخیلینگرانمشرایط دکتررفتنندارم🥲
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ماهه ۹کیلویی چقدراست؟؟؟
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- اطفال
سلام من دختری 3 ساله دارم که درشکم من به متادون اعتیادپیداکردچون من متادون مصرف میکنم والان یک ماه است که به زور وباقرص فنوباربیتال15 ازشیرگرفتم ولی الان نه راه میرودونه وزنش اضافه میشود چون خیلی وزنش کم والان 8کیلو است ومیخاییم ببریم کاردرمانی چکاربایدانجام بدیم
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- تورم روی دست دختر 3سالم
سلام روی دست دختر 3سالم تورمی حدود سه سانت ایجاد شده . البته بدون درد است و خودش اصلا متوجه نشده نگران شدم باید الان کاری کنم و به دکتر مراجعه کنم؟ بخاطر بیماری نگران بردنش به خارج از خانه هستم
- تب کودک
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و چهارماهه دکتربخاطر تب ازیترومایسین ۲۰۰ داد دادروزی یه قاشق کوچیک به محض اینکه میخوره فقط بالا میاره میتونم با آب مخلوطش کنم و بهش بدم بخوره؟؟؟
- سلام دخترم چند شب فقط میگه گلودرد دارم نصف شب دیشب روز سوم بود کلا صداش گرفته بود و نمیتونست نفس میکشه این گلودرد ویروسی یا باکتریایی در ضمن دخترم ۴سالشه
- میخ داخل پا
سلام دکتر خانمم میخ رفته توی پاشنه پاش سوزن کزاز زده قرص هم میخوره اما خیلی درد داره و ورم کرده راه درمانش چیه
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید

