Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازمایش
سلام خسته نباشید دکتر برای دخترم ازمایش کلی نوشته و ۲سالو ۵ ماهشه شیرخشک میخوره شبا و صبحا میدم ناشتا باید باش یانه ؟؟میشه راهنماییم کنید ممنونم🌹🌹🌹🌹
- عفونت بدن کودک۵ساله
پسرم چندروزه تب داره پروفن میدم بهترمیشه دوباره تب میکنه آزیترومایسین شبی ۵میل دادم دیفنم دادم بدنش عفونت داره چی بهش بدم
- استفراغ صبحگاهی
باسلام وخسته نباشی دخترم چهارسالشه چندوقت یکبارصبح دچارتهوع واستفراغ میشه تاحالا 4باربراش اتفاق افتاده معمولاتاقبل ساعت 7صبح هم خوب میشه دلیلش چی میتونه باشه
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- تکرر ادرار
با سلام و وقت بخیر دکتر بزرگوار علت تکرر ادرار پسر 4 ساله چی میتونه باشه؟ (نه سوزش داره نه خارش که بگم عفونت ادراری ممکنه باشه، فقط تکرر ادرار داره و ادرارش هم نرمال هست بدون بو ممنونم
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
سرفه خلط دار و سینه صدای خش خش میده کمی
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بیضه
سلام پسرم۴ماهشهدو روزهکهبیضهسمتراستشیکمرفتهبالا علتشچیه
- قطره آهن
سلام آیا مصرف همزمان قطره آهن و مولتی ویتامین برای کودکان زیر یک سال اشکالی ندارد؟؟مصرف همزمان قطره آهن و آ د چطور؟؟
- یبوست کودک
پسر من ۴ سالش است وازموقعی که ازشیر گرفتمش دچار یبوست سخت شده وعکس وفیلم ازکل معده وروده اش گرفته ام وناحیه مقعد همه سالم ونرمال است ولی پسرم دیر به دیر شکمش کار میکند وموقع مدفوع کردندرد زیادی میکشد ومیترسد شکمش کارکند وایستاده وبه زور مدفوع میکند تازگی شربت لاکتولوز هم شبی یکبار میخوردوپماد انتی همورویید هم شبها به مقعدش میمالم کمی بهتر شده است میخواهم بدانم چه کارکنم که پسرم خوب شود وچه دارویی بخورد تا راحت مدفوع کند وبنشیند ومدفوع کند

