Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه
- راه نرفتن
سلام آقای دکتردخترم 17ماهشه راه نمی ره بعضی وقتا مبل میگیره بلند میشه راه نمی ره
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- سلام و وقت بچه من ۱۳ماهشه و ابریزش بینی چرکی داره به همراه سدفه چرکی ۹کیلو هستش آزیترومایسین ۲۰۰چطوری بهش بدم
سلام و وقت بخیر دختر من ۱۳ماهشه و ۹کیلو سرفه چرکی و ابریزش بینی چرکی داره ازیترومایسین ۲۰۰رو چطوری بهس بدم
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- سلام من پسرم ۲ سالشه متوجه ۲ تا چیز شبیه گوشت اصافه رو ی آلتش شدم
- سلام وقت بخير
- سینه
سلام دکتر، خسته نباشید.
پسر 15 ساله ای دارم که نوک سینه طرف راستش خیلی سفته انگاریه چیز گرد سفتیه ولی درد نداره در حالی که سینه سمت چپش اینجور نیست. تو رو خدا کمکم کنید. بنظرتون چیزی نیست؟ مشکلی نداره؟ خیلی میترسم. ممنون میشم. - کم وزنی
سلام آیا این کم وزنی میتونه ارثی باشه دخترم در ۷ سالگی ۱۶ کیلو بود کلا من وپدرش قد کوتاه هستیم وپدرش لاغر و استخوان بندی ریزی داره
- مصرف دارو
سلام پسرم دوسال و سه ماهشه دکتر براش ویتامین د تجویز کرده ۱۲۰۰۰ من شربت استئوکر و شربت پدیا بست هم بهش میدم از اونجایی که این دوتا شربت هردو تو ترکیباتشون ویتامین د دارن خواستم بپرسم ببینم ایرادی نداره؟
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- عضله
سلام دکتر پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست از پاش و کمرش میگیره بعضی وقتا هم از پشت سرش به نظر شما دلیلش چیه؟احساس میکنم دردش میگیره دست میگیره
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک
برای کودک ۴ سال شریت ازیترومایسین ۱۰۰ یا ۲۰۰ استفاده شود؟ و میزان مصرف؟
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست

