Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال از متخصص اطفال
باسلام قد ودور سر نوزاد ووزن نوزاد هنگام تولد قد 40 دور سر 31 ووزن ان 1.650 بوده والان نوزاد شش ماهه می باشد که قد 62 وزن 6.400 ودور سر 41.5 میباشد .ایا رشد نوزاد نرمال است
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- سوال از متخصص اطفال
ایا نوزادان دارای سندروم غیرقرینه یکطرفه بدن داری هوش طبیعی هستن یا عقب مانده ذهنی هستن
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر دختر یکسال و ده ماهه ای دارم که اصلا اشتها نداره وزنش ۱۰کیلو باتوجه به اینکه یکسال و نیم ۱۱.۵کیلو بود رشد منفی داره زینک هم دادم اشتهاش رو باز نمیکنه بنظرشما چه دارویی بدم که وزنش بالاتر بره و اشتهاش باز بشه از شیر مادر تغذیه میکنه خواستم راسیپ بدم گفتم نظرشما رو بپرسم ممنون که وقت میگذارید و پاسخ میدهید
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- سرفه
سلام نوزاد ۱۵ روزه دارم که ۲روزه سرفه های تک تک میکنه احساس میکنم سینه اش هم خلط داشته باشه آیا ازاین ویروس های فصلی گرفته؟؟
- سلام وقت بخیر . من پسرم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه اشتباها یه دونه از قرص کلد استاپ رو بهش دادم ایا مشکلی برای پیش میاد؟
پسرم داره سرما میخوره و من به جای قرص خودش اشتباها قرس کلد استاپ رو یه دونه بهش دادم بعدش هر کاری کردیم بالا نیاورد ایا خطری براش داره . مرسی لطفا جواب بدید .
- سلام نوزاد من حدودا از دیشب اسهال شدید دارد
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یکسال و دو ماه دارم هفته قبل عفونت گوش داشت و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است در همین حین یه نصف روز استفراغ داشت که دمیترون دادم خوب شد و یکروز هم تب داشت ولی دقیقا از روز بعد استفراغ مدفوع سفید رنگ یا سبز رنگ دارد و بی اندازه بی قرار است ایا این از علائم مصرف انتی بیوتیک است یا مریضی دیگر ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- پسرم یک ساله هست زود بزود سرما میخوره
البته پیشونیش بلنده ابریزش بینیش قطع نمیشه ا زسفید ب سبز و بلعکس میشه بعضی وقتها عطسه وسرفه هم میزنه
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- شکم دردکودک
حدود۲۰روز پیش دخترم شکم درد داشت یبارازیترو۱۰۰ دادیم یه هفته خوب شد ولی چندروزپیش بردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ با پرومتازون داد ۳روزه شربتارومیخوه ولی باز میگه شکم درد دارم.منتظرشربتا باشیم یاخطرناکه
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.

