Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- سلام کف دست وپا های پسر ۷ ساله ام زرد است
کف پاها دست های پسر ۷ ساله ام زرد است این علامت بیش از ۱سال میشه که داره ولی هیچ علایمی دیگر نیست
- واکسن
سلام پسرم دوماهه است ۱۰ روزه بخاطر سرماخوردگی سیفکسیم مصرف کرده امروز دارو به پایان رسید کی میتونم واکسن تزریق کنم؟
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- استفادهازپوشکتاریخگذشتهکهسهسالگذشتهباشهبرپوستبچهضرردارهاگردرروزدوبارپوشکبشهوبهمدتسهساعتوشبتاصبحطولبکشد؟
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- کرونا
سلام چند شب پیش پسرم تب و اب ریزش داشت سه سالش نشده.. من آستامینوفن دادم خداروشکر خوب شد بعد من و همسرم ازش گرفتیم و تست دادیممثبت بود حالا چند شب گذشته امکان ابتلاع هست دوباره میشه بگیره ما باید چیکار کنیم ممنون
- التهاب مقعد
سلام آقای دکتر دختر یازده ماه ام به مدت 4روز هست که یبوست داره هرروز بازور زدن شکمش کارمیکنه که مدفوع سفت ومقدار کم هست واطراف مقعدش قرمز شده کمی نا آرامی میکند ازشما خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون از لطف شما
- سلام پسرم یک سال و سه ماهش هست حدود دو هفته است درگیر این ویروس جدید شده که چندین روز مدفوعش شل و بد رنگ بود الان که علایم دیگه ش برطرف شده دوسه روزه روی آلت و دور مقعدش جوش های سر سفید زده که برطرف نمیشه باید چکار کنم خوب بشه خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- شیر نخوردن نوزاد
سلام نوزاد دوماهم بعضی وقتا دیر ب دیرشیر میخوره حتی شبا شده تا ۴ساعتم بیدارنمیشه واس شیر خودمم ک بیدارش میکنم چندتا مک بیشتر نمیخوره وزنشم بهداشت میگه خوبه بعضی وقتا گلوش انگار خلط داره مثل حالت رفلاکس شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره موقع سکسکه یا بادگلو. ممکنه بخاطر این باشه ک دوس نداره شیر بخوره؟
- بدخوابی نوزاد
باسلام خواهش میکنم جواب منوبدین دختر۵ماهه دارم ک ازاول تاالان خوابش برعکسه هرروزساعت۶-۷صبح میخوابه.هرکارم کردیم بتونیم درستش کنیم باروشهای مختلف نشد ک نشد.فقط الان یکماهه ک خوابش یه کوچولوافتاده جلوو۵صبح میخوابه.الان دوسه هفتس ک شبا بیقراری ام میکنه جوریکه خوابش میاد ولی گریه میکنه.هم شکمشوسیرمیکنم هم میدونم دل دردنیست ولی بایدشبایکی دوساعتوجیغ بزنه تابخوابه.دکتربردیم شربت بی بی سدداد ولی اصلا روش تاثیرنداره. استامینوفن و ترنجبین هم همینطور.دیگه واقعا خسته شدم کمک کنین لطفا
- یبوست
بزرگوار بچه نوزاد ۲ماهیبوست گرفته چیکار کنم
- شیرخشک
سلام ، یه بچه شش ماهه در طول روز چند پیمانه باید شیر خشک بخوره؟ تا چند ماهگی باید شبها به بچه شیر بدیم ؟ ممنون
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- نوزاد
سلام خسته نباشید.دخترم ۴۴ روز دارد خوابش تو روز خیلی کم شده،روی پاهام میخوابه ولی همین که میزارمش پایین بیدار میشه،ولی شب ها راحت میخوابه،به نظر شما طبیعی هستش؟

