Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماه و ده روزشه میشه تخم بلدرچین بهش بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- کم پشتی موی کودک
سلام آقای دکتر دختر ما یک سالو ۴ ماهشه تار موهاش ضعیف وکم پشته میگن کوتاه کنی درست میشه آیا تاثیری داره؟ چکار کنیم
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- بی اشتهایی کودک ۱۲ ماهه
دخترم ۱۱ماه و ۲۰ روزه اس بعد یک بیماری سخت نیم کیلو کاهش وزن و بی اشتهایی شدیدی دارد از داروخانه شربت سیمو آپتا براش گرفتم نوشته ۲سال به بالا می تونم یکسالگی بدم این شربت رو ؟اشتها آور خوب برای یکسالگی چی هست ؟لیکو زینک یک ماه استفاده کردم اثری نداشت ...
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- تب
سلام پسر من سه روز تب داشت بردمش دکتر دارو داد و ب این دارو ها حساسیت پیدا کرد سفیکسیم ..رامنوفلور داده و صورت و بدنش دون دون پاچیده
- عفونت ادراری
سلام. دختر من ۲۴روزه است. عفونت ادراری داره پزشک براش سفکسیم تجویز کرده روزی یک سی سی به مدت ده روز. ایا این پرمان موثره. باتوجه به اینکه زردی داره و کولیک شدید.
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟
- قطره استامینوفن
پسر سه ماهو نیم ما به دلیل مشکل کولیک شب ها دل پیچه داره و درد نمیزاره بخوابه ولی اگر نیم سی سی قطره استامینوفن بهش بدیم بعد از نیم ساعت آروم میشه و خوب میخوابه استفاده از این قطره هرشب مشکلی ایجاد میکنه؟
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- سودوکرم
سلام وقت بخیر، آقای دکتر برای پیشگیری از سوختگی پای نوزاد میشه روزانه مقدار کمی سودوکرم روی پوست نوزاد زد؟
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- سرماخوردگی
پیر ۶ ماهه ام شربت لیسکانتین(هر ۱۲ ساعت ۳/۵سی سی ) مصرف میکند. الان سرماخوردگی دارد چ دارویی و ب چ میزان بهش بدم؟
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم چهارماهشه تو خواب یهو با تنگی نفس و انگار تو گلوش چیزی پاشد میگن رفلاکس پنهان ولی دقیقا شبی اینجوری شد ک من قطره پدید بست اد دادم ظهر بهش ممکنه از اون باشه ؟؟؟واسه رفلاکس پنهان جی بدم ؟
- يبوست نوزاد٥ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهست فرموديد بخاطر كم شيرخوردنش غذاي كمكي رو شروع كنم من هم لعاب برنج رقيق شده بهش ميدم روزي دو سه بار الان دوروزه دفع نداشته قبلش ك فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار به راحتي دفع داشت شما چه راه حلي ميديد
- پاهای پرانتزی
سلام آقای دکتر من دختر داخل 9ماه است و وزنش 7کیلو 700 من حدود 2ماه است که براش پوشک سایز 4 میبندم 7کیلو تا 18کیلو آیا پاهایش پرانتزی میشود؟ مشکل ایجاد میکند؟
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر

