Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام دخترم سه سالشه از صبح تا حالا هرچی میخوره استفراغ میکنه چی بهش بدم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- جوراب
سلام وقت بخیر آیا پوشیدن جوراب در شب یا به مدت طولانی باعث ضعیفی چشم کودک میشود
- گرمازدگی کودکان
سلام پسرم گرمازده شده چون وقتی میرفتیم خونه فامیل مون اون رو با پای پیاده در زیر آفتاب گرم بردم و موقع برگشت هم با پای پیاده به خونه اومدیم چون خودم تکلیف داشتم نمیتونستم اون رو تو آغوش ام بگیرم پسرم 2 ساله هست حالا باید چیکار کنم ؟ کدام دارویی هست که براش بگیرم لطفا کمکم کنید
- خواب شب
سلام. آقای دکتر پسرم یکسال و بیست روزشه. خیلی بدخواب داره میشه. با اینکه بعد از ظهرها فقط یکبار میخوابه از ساعت ۴ تا ۶ حدودا. اما شب خیلی دیر میخوابه و هر کاری میکنم زودتر نمیخوابه. شبها حدود ساعت ۲ یا ۳ با کلی تلاش میخوابه. بعد با اینکه قبلش شام سوپ میدم بهش و شیر هم میخوره اما ۳ تا ۴ ساعت بعد بیدار میشه و گریه شدید میکنه که گشنمه. شیر میخوره دوباره راحت میخوابه. کلا هر ۳ تا ۴ ساعت بیدار میشه. چطوری شیر شب رو قطع کنم؟ نگرانم این الگوی خواب تو رشدش تاثیر بد بزاره. البته تا دو ماه پیش اینجوری نبود. دندانهای بالاش هم یکمی دراومده
- مولتي ويتامين الحاوي
سلام آقاي دکتر کودکم يک سالشه من بهش قطره آد ميدم و قطره آهن سيدرال خيلي اشتهاش کمه من هم خيلي دنبال مولتي ويتامين خوب گشتم نميدونم چي بهش بدم براي غذا نخودنش شما چه مولتي ويتاميني پيشنهاد ميکنيد؟؟؟به نظرتون همين مولتي ويتامين الحاوي که ويتامين هاي ب داره چون ويتامين ب اشتها رو زياد ميکنه به نظرتون همين الحاوي رو بدم خوبه همراه با قطره آهن سيدرال يا آيروويت؟؟؟اگرنه مولتي ويتامين چيز ديگه ي خوبي معرفي کنيد بهم ممنون ميشم
- ّشب ادراری کودکان
- عفونت ادراری کودک شش ساله
سلام خسته نباشید،پسرم شش سالشه ،موقع دستشویی رفتن نمیتونه ادرار کامل بکنه و درد شدید داره که از شدت درد جیغ می کشه ،دیشب بردم دکتر و بعد آزمایش گرفتن معلوم شد عفونت ادرار خیلی شدید گرفته دکتر براش سفیکسیم 400 یکبار در روز تجویز کرده و قرص مترونیدازول 250 هر هشت ساعت ،قرص رو میخوره اما کپسول سفیکسیم رو نمیتونه بخوره میتونم کپسول هر 12ساعت نصفشو بدم؟
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- تب کودک یک ساله
سلام خسته نباشید دخترم یک سالشه و هنوز دندون در نیاورده الان سه روزه که تب داره بهش استامینوفون دادیم قطع نشد ایبو پروفون دادیم الان تبش قطع شده اما اصلا لب به هیچ چیز نمیزنه و خیلی بی قراری میکنه در ضمن جوش های ریز قرمز رنگ هم روی شکم و پشتش ظاهر شده میتونم دلیلشو بپرسم
- آزيترومايسن ٢٠٠
مقدار مصرف رو دكتر فرمودند فراموش كردم دخترم ١٦ كيلو هست روز اول چند سي سي بدم؟
- کمر
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 20ماهشه بعضی وقتا دست از کمرش میگیره اما گریه نمی کنه به نظر شما مشکلی نیست احتیاج به معاینه هست یا نه؟ دنده آخر سمت چپش یه ذره برجسته است عکس گرفتیم ازش ستون فقرات نرمال بود به نظر شما اینا ربطی به هم ندارن ؟یه کم نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- سرفه
سلام پسر من ۹ ماهشه و این یک هفتس که آبریزش بینی داره از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم ولی فایده نداره و الان علاوه بر آبریزش بینی سرفه شدید هم داره من چه دارویی برای اون استفاده کنم
- گوش درد
سلام پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰. چند روزه آبریزش بینی داره امروزم گفت گوشم درد میکنه بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمز. شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷ دادن. نگفتن چقد بدم و چند روز؟ چقد بدم هر چند ساعت و تا چند روز؟
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- سرفه
باسلام آقای دکتر دخترم ۲۱ ماهشه امروز از صبحه خیلی سرفه میکنه حالت خلطی داره آخرشبم بالا اورد میخام بهش شربت آزیترومایسین ۱۰۰ بدم آیا کار درستیه .علائم دیکه ای نداره
- شربت آموکسی سیلین 125برای کودک 1ونیم سال چند سیسی باید بدم
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم

