Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه و ۱۳ کیلو دکتر براش آزیترو ۲۰۰ نوشته میزان مصرف رو نگفته فقط نوشته هر ۱۲ ساعت لطفا منو راهنمایی کنید چند سیسی بدم و هر چند ساعت
- تاخیر در واکسن زدن اشکالی دادر؟
با سلام پسرم سرماخوردست ۲روزه واکسن ۱۸ ماهگیش رو عقب انداختیم آیا تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی مشکلی برای بچه بوجود میاد، ممنون میشم راهنمایی کنید.
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- بیقراری کودک
سلام دکترپسرمن دوماه مونده یک و نیم سالگیش تموم کنه اکثر اوقات بیقراره چیکارکنم بنظرتون مکملی هست که به بیقراریش تاثیربزاره بنظرتون ازکمبود آهن میشه بیقرارباشه اینم بگم که خیلی باهوشوه و همه توانایی های سنش رو داره
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- تب
کودکم ۶سال دارد وتب کرده به خاطر ویروسی شدن بدنش من یادم رفت وشیافت اسنومینوفن وقطره استومینوفن رو باهم بهش دادم به خاطر تب بالا ایا مشکلی داره وچه باید بکنم
- اوق زدن کودک
سلام روزتون بخیر آقای دکتر دختر یکساله ام بعلت رفلاکس تا یکسالگی نکسیوم می خورد از یکسالگی با نظر پزشکش قط کردیم گاهی دز حین بازی بخصوص بعد غذا اوق می زنه که سرگرمش می کنم یاد ش بره یا مثلا فوت می کنم تو صورتش که بالا نیاره قرمز میشه و اوق های شدید می زنه علتش چیه ؟ الان ۱۴ ماهه
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- بیماری تنفسی کودک
سلام دختر سه ساله دارم الان سه روز هست حین تنفس ، نفس عمیق میکشه که انگار خلط پشت گلو داره ، تب و هیچ علایم دیگه نداره
- شربت سفیکسیم
سلام دوز دقیق شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۶ چقدر است
- استفاده از آمپول بتامتازون
باعرض سلام، پسر3ساله من به علت آلرژی که دارد در موقع سرماخوردگی سرفه های شدید میکنه که با اسپریهای استنشاقی مشکل حل نمیشه که دراین صورت مجبور به استفاده آمپول بتامتازون(یکچهارم) میکنیم که سرع خوب میشه خواستم بپرسم هربار این اتفاق افتاد استفاده از آمپول ضررنداره؟
- تب زیاد
تبی که یک کوک دوساله سی و نه درجه باشد چگونه رفع می شود؟
- هسته زردآلو پسرم یک سال ونه ماهشه دیشب هسته زردالو قورت داده ولی هنودفع نشده یکم تب داره چکارکنم؟راهنمایی کنید لطغا
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- سلام وقت بخیر ببخشید من دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون

