Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر
- نخوابیدن نوزاد
سلام آقای دکتر دارم دیوونه میشم نوزادم سه ماه و ۲۰ روز هست تقریبا ۳ هفته است نمیخوابه اصلا.اگه میخوابه هم از ۲۴ ساعت ۷ ساعت می خوابه اونم بریده بریده پشت سر هم نیس به نظرتون مشکلی داره؟بخدا نزدیکه خودم بکشم از دست این بچه.
- ویزیت
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر هرماه برای چکاپ پسرم مزاحم شما میشم این ماه با توجه به شرایط موجود ایرادی نداره مطب نیام قطره آدزیر میخوره پسرم و نان ۲ تقریبا هشت ماه و نیمه هست پسرم همون روال رو ادامه بدم تا به امید خدا اون طرف سال خدمت برسم .؟
- تب
سلام پسر من سه روز تب داشت بردمش دکتر دارو داد و ب این دارو ها حساسیت پیدا کرد سفیکسیم ..رامنوفلور داده و صورت و بدنش دون دون پاچیده
- قد و وزن نوزاد
نوزاد من 31 هفته به دنیا امده است که وزن هنگام تولد 1700 ودورسر نیز 31 وقد40 داشته است ودر سه ماهگی وزن 4500 ودور سر38 وقد51 رادارد روشد نوزاد طبیعی بود است یانه
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- عدم وزن گیری
با سلام نوزاد ۵ ماهه ام در هنگام تولد ۳۷۵۰ گرم بود با شیر خشک تغذیه میشه و روزانه حدودا ۷۰۰ میلی لیتر مصرف میکنه ولی انتهای ۵ ماهگی دو برابر وزن اولیه(۷۵۰۰ گرم) نشده و ۵۰۰ گرم کم داره ایا ممکنه مشکل خاصی داشته باشه؟
- اسهال
سلام پسرم ۶ماهش هست اسهال شده سه روز هست هرچه پدی لاک بهش میدم تاثیری نداره میشه راهنمایی بکنید چی بهش بدم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر من مریض شماست. شیرمادر میخوره و به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. الان چهار ماه و ده روزشه. وزن تولدش ۳/۷۶۰ وزن دو ماهگی ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ بود. بهداشت گفتن چهار ماهگی افزایش وزنش کم بوده. شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور رو به عنوان شیر کمکی دادم بهش نخورد. ببلاک HA هم نخورد. مخلوط شیرخشک و شیرمادر هم نمیخوره. غذای کمکی رو از کِی شروع کنم؟ و اول چی بهش بدم؟ لعاب برنج خوبه؟
- غذا به کودک
سلام کودکی دارم که سه ماه دارد به پروتئین حیوانی و شیرگاو حساسیت دارد و هر نوع شیرخشکی هم امتحان کردیم بهش نساخت آیا میتونم بهش لعاب برنج بدم شما چی پیشنهاد میکنید با تشکر
- ابسه جای واکسن دوماهگی
سلام خدمت اقای دکتر ببخشید من یک نوزاد دوماه و نیمه دارم با وزن 5کیلو و 100 گرم که بعد از واکسن دومااگی جای واکسن ابسه کرد و به دست جراح تخلیه و پانسمان شد و دکتر جراح سفکسیم 100 برایش تجویز کردن میخواستم از شما سوال کنم که چه مقدار وچند ساعت یکبار به نوزاد سفکسیم بدم؟؟ باتشکر از شما
- کم خوابی ونگرفتن وزن
باسلام دختری دارم۹ماهه ازبدوتولدش کم خوابه فقط نیم ساعت میخوابه وبیداره همش نق میزنه به زور میخوابه وزن گیری خوبیم نداره میشه راهنماییم کنید چیکارش کنم
- مقاومت در برابر خواب
سلام وقت بخیر من پسرم ۵۰ روزشه و بیمار خودتونه بعضی وقتا خوابش میاد ولی نمیخوابه و یکسره گریه میکنه میخواستم بدونم دلیلش چیه؟!
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- سرماخوردگی
پسرم سه ماه و ۴روزشه ازیکهفته پیش سرفه و یکم ابریزش بینی داشت دکتر شربت سیتریزین دادن ۳-۴روز دادم سرفه خوب شد ولی ابریزش بینی با خلط سبز از بینی میاد سرفه عم در روز سه چهار بار میکنه دکتر کفت حساسیته خوب میشه ولی از دیشب تب داره اولشرو۳۸:۵بود بعد قطره استامینوفن دادم اومد پایینتر هر۴ساعت قطره میدم بین ۳۶ونیم تا۳۷ونیم میره ولی داغه سرش و بیحاله انتی بیوتیک یاجیزی لازمه بدم؟
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام خسته نباشیدآقای دکتر. نوزادپسر۱۷روزه من چندروزه جوشای سفیدزده روصورتش گاهی وقتا صورتش قرمزم میشه میخواستم بدونم به شیرمن مربوطه؟یاچیزدیگه
- چشم
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهه ش هست که هردو چشمش قرمز شده و قی میبنده پماد ازیتروماسین و قطره باکتی ماید ۱۰ هر هشت ساعت استفاذه کردم ضرر نداره ؟
- جوش قرمزپوست نوزاد
پسر3ماهه من روی صورتش جوش های قرمز کوچکی درامده چبکارکنم؟دکتربردم پماد داده ولی بهترنشده
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم

