Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 6ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر امکانش هست واکسن 6ماهگی رو دیرتر بزنم؟ حدود 1هفته
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر کرم بین نوزادی دارم که پنج روز است که وارد هفت ماهگی شده است وبه قطره ی آهن ومولتی ویتامین حساسیت دارد وخسخس سینه پیدا میکند آیا شما میتوانید قطره ای را به من معرفی کنید که حاوی آهن ومولتی ویتامین باشد وبا فرزند من سازگار باشد؟
- علت گره بودن یا توده سفتی در سنه نوزاد دختر
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- واکسن پرونار 13
سلام.اگر واکسن پرونار 13را برای نوزاد 6ماهه نزده باشیم و بخواهیم اولین دوز را شروع کنیم باید در چه سنی تزریق شود؟ میتوان از 6ماهگی شروع کرد؟
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- ریفلاکس
سلام دکترقطره دایمتیکون برای ربفلاکس خوبه؟واینکه پسرمن۸ماهشه چه موقع وچه اندازه بهش بدم؟
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- نوزااد
سلام خسته نباشید پسر من ۳ ماه و ۲۰ روزه هستش بالا اوردنش قبلا روزی ۲،۳ بار بود کم ، و هر ۲،۳ ساعت شیرش و میخورد ، الان حدود ۱۰ روزی میشه ک هر وعده شیرش و از ۴،۵ ساعت میخوره هر کار میکنم ۲ ساعت ۳ ساعته نمیخوره ، بعد هر شیر چندبار بالا میاره خلطی و پنیری شکل ، شیر خشک آپتامیل از همون اول بهش میدادم کمکی و شیر خودمم میدم ، من همون ۱۰ روز پیش اینا میشد معده درد شدم ۲ بار قرص فاپوتیدین ۴۰ خوردم از اون روز اینجور شده ، امکان داره از قرصی ک من خوردم باشه؟؟چیکار میشه کرد
- پیوست قاطی کردن شیرخشک
سلام.آقای دکتر فرمودید ببلاک ۲ با ببلاک آر قاطی نکنم.آخه ببلاک آر میدم یبوست میشه.از طرفی رفلاکس پنهان داره شیرخشکا دیگه بالا میاره
- خوابیدن نوزاد
سلام پسرم ۹روزه رفته توپنج ماه ازدیروزکلا خوابه وامروزم کلا دوسه ساعت بیداربود کلا خواب بود دلیلش چیه آیا مشکلی داره
- آبریزش بینی نوزاد 4
درود دکتر دختر من 4ماهشه. از دیشب متوجه آبریزش بینیش شدم گویا سرما خورده چه دارویی بهش بدم خوب شه
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
نوزاد ۴ماه و ۹ روزش هست که رفلاکس داره و خیلی بی اشتها هست .دکتر شربت پنتو پازولینی داد ک استفراغش کمتر شده ولی بازم اشتها کمه. شما چه داروی اشتها آور و تقویتی پیشنهاد میکنید
- بی قراری
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۶ماهشه شنبه اوردمش پیشتون برای غذای کمکی ازوقتی شروع کردم ب سرلاک دوقاشق اب بامیان وعده سیب کمی میدم بهش گفتین همچیو کم کم شروع کنم ک فعلا همینارو میدم نمیدونم چرا بی قراری داره غروب ک میش بیشترمیش نمیدونم از غذا یا دندون بعدقطره ادزیر بهش دادین اشتهاش خوب بود الان بیشتر شده نمیدونم ازچیه دقیقا
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که کمی سرفه میکنه دماغش هم گرفته
- وزن نگرفتن نوزاد
با سلام دختز من چند روزه دیگه ۳ ماهه میشه.وزن زمان تولدش ۲۷۶۰ بوده.یک ماهگی ۴ کیلو و دو ماهگی ۴۷۵۰ بود. و الان ۵۲۰۰ هستش.بعد از واکسن دو ماهگیش ۴ روز شیر نخورد و کلا توی یک ماهه گذشته به سختی شیر میخوره و اصلا مثل قبل نیست و انگار اشتهایی نداره.حتی چند بار سعی کردم برای اینکه گرسنه نمونه شیر خشک بدم ولی از اون هم نخورد.دکتر بردم گفت مشکلی نداره و ازمایش ادرار هم مشکلی نشون نداده. واقعا باید چیکار کنم که وزن گیری اش مثل قبل بشه.۴۰۰ گرم برای یک ماه خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- خشکی
سلام پسرم دو ماهشه پوستش خیلی خشکه و پوسته میندازه
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون

