Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- دوم دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهش.چندروزپیش تب داشت.وگلوشم یکم عفونت داشت.سفکسیم 100واستامینوفن دادم خوب شد دوسه روز روی شکمش وزیرموهای سرش دون دون قرمز شده ولی نمیخارونه ازچیه..تشکر
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه
- تیروئید
سلام آقای دکتر
شما فرمودین که تست تیروئید سه ماه بعد انجام بشه. که تی اس اچ پسرم ۵.۹ بود و t4۱۷.۵ . میخواستم بدونم چقد احتمال داره پسرم به کم کاری مبتلا بشه؟ آیا الان مبتلا هست یا نه؟
خواهش میکنم جواب بدین
ممنون - درد گرفتن پشت سر کودک
از صبح درد شدیدی رو در پس سرش احساس می کنه . سه سالشه و تا حالا همچین سابقه ای نبوده در ضمن پدر و مادر هم در دو سه روز قبل همچین احساسی رو داشتن ولی زود خوب شدن
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر پسر يك ساله ام ٥ روزه إسهال داره. از ديشب يه كمم تب كرده جواب آزمايش مدفوعش اينجوريه: Consistency Loose Color green Fat droplets, mucus, undigested food, yeast not seen RBC 2-3 WBC 10-12 Ova of parasites, Protozoa cyst not seen الان پودر كيدي لاكت و كپسول يوموگي روزي يدونه ميخوره و پودر اُ آر اس هم به زور روزي ٣٠-٤٠ سيسي بهش ميدم الان با اين جواب عفونت داره؟ داروي ديگه اي بدم بهش؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- سلام کودک من ۵ماهه هست وکمبود وزن داره فاویسم هم داره سرلاک می تونم بدم چون ویتامین کا داره؟
- با سلام و احترام
با سلام و وقت بخیر.پسرم ۸ ساله هست و از مهرماه دچار گوش درد و گلودرد میشد که از مهرماه تا الان (بهمن) پنج دوره آنتی بیوتیک مصرف کرده ولی بعد از هربار مصرف دو سه روز بعد مجددا گوش درد و... می گرفت که پنج دوز پیش بردیم ازمایش گلبول سفید ۱۸ و ESR 2+ بود که قبل از کشت خون انتی بیوتیک حدسی تجویز کردند ولی تاثیر نداشت و در ازمایش نشان داد گلبول سفید ۲۰/۴ شده و ESR شده ۴+ . بعد از ان نوع انتی بیوتیک را تغییر دادند که ظرف دو روز گلبول سفید شده ۱۳ و ESR شده ۲+ نتیجه کشت آمده و منفی است.عکس عفونت سینوس و گوش را نشان می دهد. ایا احتمال بدخیمی مطرح است؟و اگر بله باید چه اقداماتی جهت قطعی شدن تشخیص انجام داد؟
- اموکسی کلاو ۶۴۳
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من سرفه های خلط دار داره اموکسی ۶۴۳تجویز شده فقط دکتر گفتن هر هشت ساعت هفت سی سی داروخانه گفت این مقدار زیاده ونوشتن هر دوازده ساعت یک پیمانه اللن من نمیدونم چیکار کنم باید چه مقدار هر چند ساعت بهش بدم ؟وزنش ۲۱کیلو و هفت سالشه
- سرفه شدید وتب
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و۵ماه سرفه شدید وتب شدید داره بهش استامینوفن دادم وبرای سرفه زیتروکم دادم تبش یکم پایین اومد وسرفه همچنان ادامه داره بدتر شد میشه راهنمایی کنید شربت خارجی چی بگیرم براش خوبه ... باتشکر
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- سلام
ببخشید آقای دکتر ی سری سوال تو صحفه دوم مونده فکر کنم جا افتاده، اگه مقدوره اونا رو نگاه کنید لطفا.
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- خس خس
سلام اقای دگتر دوهفته پیش پسر 18ماهه ام سرماخورد شربت ازینرومایسین . گایافنزین خورد . الان چهارروزه شربت گایافنزین رو قطع کردم سینش خلط داره و خس خس میکنه بعصی مواقع چه دارویی بدم بابت رفع خس خس؟

