Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- غذای کودک
با سلام و عرض خسته نباشید...ببخشید بچه من ۱ سال و نیمشه و اصلا خوب غذا نمیخوره...هر غذایی بهش میدم دو لقمه میخوره و بعد دیگه اصلا نمیخوره...از سوپ گرفته تا هرغذایی که فکرشو بکنید...فقط ۳ یا ۴ ساعت یکبار شیرشو میخاد.وهمش طلب شیر مبکنه.شبرخشکیه....بنظرتون چیکار کنم؟
- واكسن ٦ ماهگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم دو روزه واكسن ٦ ماهگيش رو زده امروز هم آبريزش بيني داره آيا بخاطر واكسنه يا سرماخوردگي هستش ؟ تب نداره و قطره استامينوفن ميدم بهش
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید جواب منو زود بدین ممنون میشم برای کودک ۴ سال و نیم شربت استامنوفن نداشتم قرص ۳۲۵ دادم برای یک بار که مشکلی پیش نمیاد
- شربت اشتها آور
سلام دکتر شربت اشتها آور زینک سولفات را تا چه مدت میتوان استفاده کرد دختر من شربت رو که میخورهه غذاشو میخوره کمو بیش ولی قطع میکنم اشتها نداره انگار وابسته شربت شده باسه آیا ضرر نداره یکی دوجا از مشاورین تغذیه شنیدم شربتای استها آور خوب نیس بلغ زودرس میاره و عوارض دیگه ممنون میشم شما راهنماییم کنید دخترم دوازده ماه کامله یکساله شده
- ترشحات پشت حلق و بینی
نوزاد ۱۶ روزه ام سه روزی است ترشحات پشت حلق و بینی دارد بطوریکه موقع شیر خوردن نفس نفس میزند و صدای ترشحات شنیده میشود، علت چیست و چکاری میتوانم برای خشک شدن این ترشحات انجام دهم؟ خیلی متشکرم
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من هفت روز مونده بده تو چهار ماه الان دوروزه سرما خورده سرفه خلط دار میکنه بی قراری میکنع شیر نمی خوره درست باید چکار کنم دماغشم کیپ شده
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- مقدارمصرف اموکسی ۱۲۵برای کودک۹ماهه
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- زردی کف دست و پای کودک۵ساله
کودک ۵ساله ای دارم که حدود دو هفته ای هستش که کف دست و پاهایش زرد شده و الان به صورت کمتری هم در صورت بخصوص اطراف بینی بیشتر نمایان شده. در ضمن سفید پوست میباشد. لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم. ممنون
- سرفه نوزاد زیر یک ماه
نوزاد بیست روزه ای دارم سرفه های شدید وپی درپی میکنه دکتر براش سفالکسین تجویز کرده ولی آرام نمیشه لطفا کمک کنید
- سلام خسته نباشید دخترم دوماهشه شیر نان ۱و ای ار نان و ای ار ببلاک و ای ار بیومیل رو بهش دادم همش رو بالا میاره جهشی طوری ک از دماغش میزنه بیرون یا اسهال میشه یا یبوست بیقراره چشماش قی میزنه خس خس سینه داره دماغش کیپ میشه مقعدش قرمز میشه خشکی پوست داره یعنی حساسیت پروتیین گاوی داره
- یبوست
سلام بچه من دوسال سه ماهه همیشه ازمدفوع کردن میترسه چی بدم بخوره
- مطب
سلام آقای دکتر فردا چه ساعتی مطب تشریف دارین؟
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر

