Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- شربت سرفه..
سلام وقت بخیر بچه ۵.۵ ساله دارم سرفه های خلطی داره شربت اکسپکتورانت بهتره یا برم هکزین برای درمانش؟
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- یبوست
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵روزه شکمش کار نکرده درد شدید تو قسمت پهلوها داره .شربت سناگل دادم-شیاف گذاشتم اصلا اثر نداشته ممنون میشم بهم شربت با طریقه مصرف راهنمایی کنید ۳سال و ۴ماه با وزن ۱۲کیلو هست.
- استفراغ کودک
سلام،پسر۲سال و۵ماهه من از شروع فصل پاییز هرچند وقت یکبار استفراغ واسهال شدید میگیرد،دائم میگوید دل درد دارم،صبحها با حالت تهوع شدیدبیدارمیشود یا استفراغ میکند یا اسهال ودوباره میخوابد،دکتر هم میبرم امپول میزند دارو میدهد ودوروز استفراغ ندارد ودوباره شروع میشود دلیل اینکه درمان نمیشود چیست؟
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- چرک خشک کن
دختر ۳ ماهم ۵و نیم کیلو، سرفه داشت دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ روزی ۲و نیم سیسی تجویز کردن حالا سرفه ش خلط دار شده،میزانش رو زیاد نکنم؟
- دخترم اصلا پانمیگیره .فقط علت میزنه یک سالهشه خیلی نگرانم
دخترم اصلا پانمیگره خیلی نگرانم تو یک ساله
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای ۱۱ ساله باوزن ۲۸ کیلو
- زادیتن
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماه نیمشه رفلاکس پنهان داره و آلرژی دکتر بهروز مقدادی برا گاویسکون و زادیتن نوشته هنوز بهش ندادم سرج کردم زادیتن خطر ناکه .چند مدت پیش چند بچه به خاطر استفاده از کتتوفن مردن میگن همون زادیتن .ممنون میشم راهنماییم کنید .
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره

