Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اب نخوردن
کودک ۱۴ ماهم اصلا آب نمیخوره ایا خطرناکه؟؟
- اسهال
پسر دو ماهه دارم که به مدت یک و نیم ماه شیرخشک ببلاک میخورد(البته روزی سه بار و بقیه اش با شیر مادر) و روزی یک بار مدفوع داشت اما دو هفته است که دچار اسهال شده، دکتربردم گفت از شیرخشکه و عوضش کرد و بیومیل آر داد اما فرقی نکرد دکتر دیگه بردم بیومیل ال اف داد اما بدتر شده وکاملا مدفوعش آبکی و۴،۵بار شده، نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- پاره گی مقعد
پاره گی مقعد نوزاد چهارماهه پاره گی مقعد که به قرمزی میزنه آیا خطر ناکه
- عفونت چشم نوزاد
نوزاد سه ماهه یک چشمش عفونت کرده قرمز شده وترشحات زرد و چسبنده داره چکار کنیم خوب بشه
- فتق ناف
با سلام نوزاد دو ماه ای دارم که دوهفته پیش از نافش کمی خون امد.. کمی ترشحات آبکی زرد کم رنگ هم دارد که زود خشک میشود ولی چرک نیست. دکتر پماد تتراسایکلین ۳ درصد تجویز کرد برای جلوگیری از عفونت.گاهی اوقات به شدت زور میزند واین باعث میشود نافش برجسته تر شود.چند روز پیش یک مقدار خیلی کمی چیزی شبیه گوشت از داخل نافش بیرون زده وگاهی اوقات به داخل میرود. آیا این موضوع به مرور درست میشود یا نگران کننده است؟
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماه ونیمه
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- يبوست
سلام از ديشب تا امشب بچم كه ده روزشه مدفوع نكرده و زور ميزنه چيكار كنم مدفوع بكنه و شير خودم را ميخوره و در كنارش شيرخشك نان١ ميخورد
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- واکسن چهار ماهگی
سلام آقای دکتر آیا قبل از زدن واکسن چهارماهگی باید اقدامی انجام داد؛مثل دادن استامینوفن؟
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام نوزاد ۲۰ روزه ام سرماخورده سرفه و عطسه میکنه تب داره و بینیش بند اومده ک دچار خش خش سینه شده.لطفا راهنمایی کنید چ دارویی استفاده کنم باتشکر
- عفونت گوش
سلام دیروز پسرم که ۷ مهش هستن بردم متخصص گوش براشون تا دو هفته شربت آفا کلاو ۳۱۲ نوشن هر ۸ ساعت از دیروز میدم بالا میاره توصیه شما چیه لطفا راهنماییم کنید باتشکر
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- باقلا
با سلام من بچه شیر میدم سه ماهشه می تونم باقالی پلو بخورم؟؟
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- شیر خشک
سلام دختر من از زمانی متولد شد شیر خودم نخورد شیر خشکی شد دو قاشق درست می کردم می خورد تا الان هشت ماهش دوقاشق میدادم الان دوهفته هست کلا شیر خشک ترک کرده هرکاری میکنم نمی خوره پستانک می مکد شیر نمی خوره غذا بهش میدم موندم چیکار کنم کلا شیر ترک کرده الان هشت ماهش هفت کیلو وزن تولد 3300
- بیقراری شبانه
سلام وقت بخیر یه پسر۹ماهه دارم که۹ماهه شبها باهاش نخوابیدم اوایل اصلا خواب نداشت الانم میهوابونمش ۴۰دقیقه بعد با گریه وبیقراری شدیداز هواب بیدارمیشه واصلا نمیخوابه خسته شدم شربت بی بی سد وبی بی اسلیپ هم فایده ای نداشته نمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟

