Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- بیرون ریختن
پسر۱۰ماهم یکی ازپاهاش ریخته بیرون وخیلی هم میخاره
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای دخترم که ۲۰کیلو وزن داره
تب و لرز داره.خیلی سخت کنترل میشه خودسر برای شربت ازیترو مایسین ۲۰۰گرفتم
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- حساسیت
سلام پسرم۱سالو۷ماه داره قبل عید حساسیت کرد دستاشو پاش ورم کرد و خارش داشت بردیم بیمارستان خوب شد الان باز اونجوری شده نه به اون شدت از دیروز پودر پدی لاکت و شربت اندسترون خورده یعنی ازاینا میتونه باشه
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام دخترم در اثر عفونت ریه تب تشنج کرده بود که بیستروز هم بستری بود نوار مغز گفتن مغزش سالمه دکترش هم فنوباربیتال ۱۵ صبح وشب تجویز کرده بودن گفتن یک ماه بعد قطع کن الان بعد یک ماه کم کم کمش کردم ونصف فنو باربیتا ل شب ها بهش میدم بعضی موقعها که خوابه احساس میکنم یکم تند نفس میکشه ودست وپاشو تکون میده البته کم میخواستم میتونه از کم کردن فنوباربیتال باشه؟
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- اسهال کودک ۱۱ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۱ماهشه اسهال شدن ۳ روزه امروز چ دارویی بدم قطع بشه برم دکتردارودادن کم شده ولی قطع نشده.امروز ریزش بینی هم داره لطفا راهنماییم کنیدممنونم
- یبوست کودکان ۳ساله
سلام من دخترم ۳سالش هست حدودا چند ماه هست که دچار یبوست شده اوایل ۲روز طول میکشید ولی الان دوهفته هست یبوستش ۴روز یا ۷روزه شده دکتر هم بردمش شربتPEGبهش داده الان ۶روز هست دارم بهش میدم ولی اثری نداشته میترسه دستشویی کنه همش میگه دلم درد میکنه نمیدونم باید چکار کنم تو رو خدا کمکم کنید
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
کودک ۸ ساله که گلو درد و سوزش گلو دارد، دوتا جوش سفید در داخل گلویش زده و دو روز هم تب داشت، دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده و من مقدار مصرف رو نمیدونم
- ادرار کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه و اصرار داره که ایستاده ادرار کنه بعضی ها میگن خوب نیست و مشکلاتی پیدا می کنه می خواستم بدونم این قضیه واقعا جدیه و باید مانعش بشم؟
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- استفاده از کرم ستروژن کانجوگیتد در دختر ۵ ساله
با عرض سلام و احترام ... دختر ۵ ساله ای دارم که مشکل چسبندگی لابیا دارد و ادرار بصورت دوشاخه خارج می شود .. به پزشک مراجعه نمودیم ... پزشک فقط کرم استروژن کانجوگیتد تجویز نموده اند ... ظاهرا این کرم می تواند عوارض شدیدی را ایجاد نماید ... آیا شما استفاده از این کرم را توصیه می نمایید?

